Dober dan. Lep pozdrav vsem!
Ena izmed storitev dolgotrajne oskrbe je tudi e-oskrba. Poznamo, kajne? Uporabnik prejme varovani telefon, zapesnico z gumbom na pomoč in ostalo naročeno dodatno opremo. To je ena izmed storitev, ki seveda teče že več let, čeprav se zelo radi pohvalite s tem, da to funkcionira, ampak v bistvu se je začelo v obdobju prejšnje vlade 2020–2022 kot pilotni projekt in je tudi financiran iz sredstev EU. Ampak seveda se letos potem tem ljudem, ki so to storitev imeli, torej imeli na voljo brezplačno, izteka.
Napovedujete, da bo [storitev] še vedno dostopna za najmanj 5 tisoč 500 upravičencev.
In me zanima:
Kaj ste naredili od takrat, ko je to funkcioniralo in bilo financirano s strani EU?
Namreč, beremo v poročilih, da je še vedno le 5 tisoč 500 upravičencev, kot jih je bilo že takrat.
Torej:
Ali smo naredili kakšen korak naprej, se je kaj naredilo na tem?
Ali imamo nove uporabnike ali ne?
Kaj ste naredili na tem področju od takrat?
Koliko je novih oseb, ki jim je storitev omogočena?
Kakšen je načrt?
Tudi predvidevamo, da se to povečuje. Storitev namreč omogoča, da ljudje ostanejo doma, da je to okolje bolj varno in je to v resnici za državo najcenejše, torej v primeru padca, če ne more doseči telefona in tako.
Bi vas prosila, da mi poveste:
Kako sistem funkcionira?
Koliko intervencij je bilo?
Kaj se dela na tem, da se število uporabnikov poveča?
Ali drži, da dvojno preverjate, na CSD pa potem še na ZZZS, kako teče storitev in to seveda vse skupaj podaljšuje.
Problem je pa menda tudi pravna podlaga za to, da se sedanjim uporabnikom oskrbe za nemoteno prejemanje te storitve pri prehodu iz projekta v pravico iz zakona zatika oziroma da ne bo treba podpisovati novih pogodb z veljavnostjo do 31. decembra. V zvezi s tem bi vas prosila za odgovor.