Hvala predsedujoči.
Jaz se bi tudi zahvalil državnemu sekretarju za predstavitev obeh direktiv. Pri prvi je pa moje mnenje mogoče malo drugače. Jaz sem za to, da se, da se v tem digitalnem potrdilu ali ne vem, kaj bo to, da so noter podatki o opravljenem tehničnem pregledu in datumu naslednjega tehničnega pregleda. Zato mislim, da je to fajn. Tudi sem za to, da se beleži komplet zgodovine lastništva, ampak ne mogoče s polnim imenom. To se strinjam, da nima. Ampak da se veda je bil avto, en avto že šestkrat prodan v petih državah.
Kar se pa tiče drugega, bi pa, se mi pa nikakor ne zdi, da bi namesto meritev delcev pa namesto emisij NOX na vozilo, da bi brisali te zahteve. Ja, zakaj smo pa postavili standarde, da je zmeraj manj delcev v emisijah in zmeraj manj NOX, če jih pa ne merimo. Tako da meritve je treba narediti, seveda, če se do zdaj to ne dela, ampak nekatere se že, bo dražje, to bo dražje, to ni debate. In kar se pa tiče prepoznave vgradnih elektronskih sistemov in ali dela ne dela. Jaz mislim, da je to zelo dobra, zelo dobra ideja, da bi se to to merilo. Mi imamo v avtomobilu že 20 let ABS, pa bi bilo fajn vedeti, ali dela ali ne dela. Ker redko kdaj ga sprobaš, lahko včasih na sneženi cesti pritisneš, pa vidiš, ali ropota ali ne. Ampak ali pa dela EPS in pa tisti sistemi, ki merijo sredino črte ali pa desno črto, ja, če že imamo vgrajeno, bi bilo fajn, da nekdo to pregleda. Tako da jaz sem proti temu, da se to briše.
Potem bi imel pa vprašanje. Rečeno je bilo, da se, to nisem dobro razumel, 2 procenta težkih vozil se pregleda. Kaj je to ad hoc? To ne vem, kaj je s tem bilo mišljeno. Hvala lepa.