Petra KomelHvala lepa za besedo. Zakonodajno-pravna služba je predlog zakona preučila z vidika njegove skladnosti z Ustavo Republike Slovenije, pravnim sistemom in zakonodajno tehničnega vidika. Zakonodajno-pravna služba je v svojem mnenju opozorila, da predlog zakona na več mestih ni dovolj jasen in določen ter na pomanjkljive obrazložitve, kar bi lahko predstavljalo težave z vidika pravne varnosti, enakosti pred zakonom, preglednosti pravnega reda in njegovega izvajanja. Zakonodajno-pravna služba s tem v zvezi opozarja na pomanjkljivo sklicevanje na ustrezne materialne določbe v novem 46.b členu in v spremenjenem 75.a členu Zakona o davčnem postopku ter na 2. in 3. člen predloga zakona. Vsebino 3. člena predloga zakona, ki spreminja 35. člen Zakona o davčnem postopku je sicer mogoče razbrati na podlagi zakonodajnega gradiva, kar pa ni skladno z načelom določnosti, ki zakonodajalcu nalaga, da je vsebina zakona določljiva že neposredno na podlagi njegovega besedila, saj le to pravno učinkuje.
Poleg tega so bile izpostavljene tudi nejasnosti v zvezi z določbami, ki spreminjajo institut priglasitve pri prenosu premoženja, zamenjavi kapitalskih deležev ter združitvah in delitvah po Zakonu o dohodku pravnih oseb. V zvezi s spreminjanjem Zakona o Finančni upravi je bilo opozorjeno, da spreminjanje materialnih določb zakona z drugimi materialnimi zakoni ni primerno, saj zmanjšuje preglednost in celovitost pravnega reda, kar je sporno z vidika načela pravne varnosti. V zvezi z mnenjem so vloženi amandmaji koalicijskih poslanskih skupin. Prav tako pa je v uvodni predstavitvi nekatere pomisleke naslovila državna sekretarka. Predlagani amandmaji ter podana pojasnila predlagatelja deloma tako naslavljajo pripombe iz mnenja Zakonodajno-pravne službe. Hvala.