Govor

Dober dan. Lep pozdrav vsem.!

Ena izmed storitev dolgotrajne oskrbe je tudi e-oskrba, poznamo, uporabnik prejme varovani telefon za pesnico z gumbom na pomoč in ostalo naročeno dodatno opremo. To je ena izmed storitev, ki seveda teče že več let, čeprav se zelo radi pohvalite s tem, da to funkcionira, ampak v bistvu se je začelo v obdobju prejšnje vlade 2020 do 2022 kot pilotni projekt in je tudi financiran iz sredstev EU, ampak seveda se letos potem tem ljudem, ki so to storitev imeli, torej imeli na voljo brezplačno izteka. Zdaj z zakonom oziroma napovedujete, da se da pač bo še vedno dostopno za najmanj 5500 upravičencev in me zanima kaj ste naredili od takrat, ko je to torej funkcioniralo in bilo financirano s strani EU. Namreč, beremo v poročilih, da je še vedno le 5 tisoč oziroma 5500 upravičencev, kar jih je bilo že takrat. Torej, ali smo naredili kakšen korak naprej, ali se je kaj naredilo na tem, ali imamo nove uporabnike ali ne? Torej, kaj ste naredili na tem področju takrat? Koliko je novih oseb, ki jim je storitev omogočena? Kakšen je načrt? Tudi predvidevamo, da se to povečuje. Namreč, storitev omogoča, da ljudje ostanejo doma, da je to okolje bolj varno in je to v resnici za državo najcenejše. Torej v primeru padca, če ne more doseči telefona in tako. Bi vas prosila, da mi poveste, kako sistem funkcionira, koliko intervencij je bilo in kaj se dela na tem, da se število uporabnikov poveča? Ali drži, da dvojno preverjate na CSD, potem pa še na ZZZS kaj, kako teče storitev in to seveda vse skupaj podaljšuje. Problem je pa menda tudi pravna podlaga za to, da se sedanjim uporabnikom oskrbe za nemoteno prejemanje te storitve pri prehodu iz projekta v pravico iz zakona zatika oziroma da ne bo treba podpisovati novih pogodb z veljavnostjo do 31. decembra. V zvezi s tem bi vas prosila za odgovor.