Hvala za besedo, lepo pozdravljeni. Ja, tudi jaz bom rekel, da bolje nekaj kot nič. škoda, da nismo šli malo širše. Spremembe Ustave na tem področju, členi od 111. do 118., 119., v bistvu urejajo delovanje Vlade, ministrstev, kjer ima Državni zbor pristojnosti. Jaz mislim, da si jih ravno veliko ne bi odvzeli s tem, če bi spremenili še določene druge člene, predvsem 112., enostavno zaradi tega, ker smo se ob nastopu te Vlade, te koalicije soočali z v bistvu omejevanjem pri vzpostavljanju vlade, celo referendum smo imeli, kar je nek unikum in mislim, da operativnost do določene mere povečamo tudi s to spremembo 114. člena. Bi pa seveda bil vesel, če bi še druge člene malo korigirali, da se ne bi zatikali v prihodnje in bi zadeve hitreje stekle in bi tudi se hitreje začelo delovati. Ker zdaj recimo imamo en zanimiv moment. V 115. členu imamo definirano prenehanje mandata predsednika vlade in ministrov z nastopom, sestavo novega Državnega zbora. Vmes potekajo tekoči posli, ki niso definirani, mogoče bi jih morali definirati zato, ker prejšnja vlada v času moratorija ni opravljala zgolj tekočih poslov, so se podpisovale take in drugačne pogodbe, tudi določene uredbe, ki so določale neke obsege pravic, ki smo jih morali kasneje popravljati. Enostavno se mi zdi, da kolega...