Govor

Hvala predsednik. Hvala koordinatorju in doktor Kaučiču in doktor Pogorelcu za obrazložitev. Mislim, da je za razliko od prejšnje ustavne komisije zdaj že veliko bolj jasno, kako bi ta sprememba, če bo sprejeta, potekala v praksi tako z opredelitvijo, kako bi se dejansko zakon prilagodil po sprejetju Ustave in pa s prehodnim obdobjem, ki je zdaj res jasno razdelano. Lahko razumemo, kaj bi novi kandidat za predsednika vlade moral storiti po tem, ko je potrjen kot predsednik vlade, da v bistvu v parlament sočasno, ko predlaga ministre, hkrati še predlaga seznam, katera ministrstva bi želel imeti in kako bi to bilo organizirano. Mi smo od samega začetka tega mandata pristajali na to, da mora imeti predsednik vlade, ki dobi mandat na volitvah, možnost, da organizira vlado na način, na katere meni, da bo lahko izpolnjevala tiste obljube, ki jih je dal ali pa jih je dala koalicija volivkam in volivcem in s to spremembo delamo en korak v to smer, zato smo tudi takrat prispevali k Svobodi podpise Novi Sloveniji, ki je originalno predlagala te spremembe. Zadnjič tudi na seji zbora smo slišali pozitivne razprave, konsenz, širši konsenz, kar nas navdaja z upanjem, da morda tukaj pač najdemo neko soglasje za eno manjšo, ampak hkrati pomembno spremembo, zato, da bo naša Vlada in pač državne institucije, da bodo služile v najboljšo korist državljank in državljanov. To je zaenkrat vse z moje strani.