Govor

Ja, hvala predsedujoči za besedo, lep pozdrav. Torej, ko je govora o ilegalnih migracijah, se pa res moram malo oglasiti. Zdaj v glavnem nekako ta predlog, torej uredbe vzpostaviti skupnost sistema zavračanja državljanov tretjih držav nakazuje na to, da Evropska unija zaostruje politiko glede migracij. Kajti mislim, da je zdaj, letos že deseto leto od tega, ko je Evropska unija nekako odprla svoje meje in množično privabljala ljudi iz tretjih držav v smislu tega, da bo zapolnila ta demografski manko v upanju, da bodo ti ljudje pomagali Evropski uniji. Zdaj, praksa je pokazala ravno nasprotno. Ti ljudje se niso integrirali. Vseh državah, v katerih živijo ti migranti imajo velike varnostne probleme. Torej, ti ljudje živijo na sociali, izvajajo kazniva dejanja in tako in tako dalje. Zelo, zelo majhen odstotek je tisti, ki se pa integrirajo in dejansko delajo in prinašajo nek dobrobit Evropski uniji.

In do sedaj so te države nekako, so začele izvajati zaščito svojih meja vsak po svoje, kar pomeni, da je Schengen padel. In danes smo priča kolonam, ne vem, na avstrijski meji kolonam, zdaj tudi že Nemčija uvaja strožji nadzor in tako dalje in seveda Schengena prostega pretoka preko meja posameznih držav Evropske unije ni več. In Evropska unija je naredila pač veliko napako, da ni zaščitila svoje zunanje meje. Kajti dejstvo je, da nekdo, ki zaproša za azil ta sistem zlorablja. Torej, človek, ki beži iz svoje matične države nekje v boljšo državo sigurno ne bo, tako kot smo sedaj priča, izvajal to kar delajo določeni migranti. Režejo ograje na mejah, napadajo policijske patrulje s provizoričnim orožjem, kot je to na madžarski meji ali pa na poljski meji in tako in tako dalje. Potem tudi na naši meji potem najdemo zavržene osebne dokumente, raztrgane prošnje za azil iz drugih držav in tako in tako dalje. In take ljudi je potrebno takoj deportirati nazaj od koder so prišli, takoj. Žal aktualna politika v Sloveniji pri tem azilnem postopku oziroma pri zaščiti svojih meja ne deluje tako, kot bi morala. Tudi to, da zmanjšujemo neke roke glede združitev z družinami in tako dalje, je jasno, da je to velika napaka. Glejte, tudi Nemčija je začela zaostrovati postopke glede združevanja z družinami in tako in tako dalje. In torej ljudje, ki so prišli iz, ne vem, iz Kitajske, iz Indije in tako in tako dalje, iz teh držav je jasno, da so imeli na tej poti možnost zaprositi za neko varno okolje tudi v drugih državah. In take ljudi seveda se takoj lahko ugotovimo, da gre za zlorabo azilnega sistema. In to, kar se dogaja v Sloveniji, se na tem področju Viča in Ljubljane, kjer imamo azilne domove. Poglejte, število kaznivih dejanj tatvin in vsega ostalega. Koliko je, kolikokrat mora posredovati policija v azilnem domu in tako in tako dalje. In pri tem izstopajo predvsem državljani Alžirije in Maroka, predvsem. Tako, da Evropa se je nagnjena varnostnem tveganju zgodila v nekem čudnem obdobju. Poglejte, vsake večje prireditve po Evropi, tudi, ne vem, božični sejmi ali pa vse so veliko varnostno tveganje. Tega nekoč ni bilo, danes se pa bojimo to organizirati, imamo varnostne ukrepe. In če malo gledamo medije, skoraj ne mine dan v Nemčiji in tako naprej, da nekdo nekje ne zapelje, kakšen migrant avtomobilov v množico ali pa nekje nekoga nekdo z nožem ne zabode in tako in tako dalje. In dejstvo je, da Slovenija bi morala tu zelo odločno podpirati stališča glede vračanja teh državljanov iz tretjih držav, kajti vsak tak prehod meje je nezakonit. Prej, ko je bila recimo meja s Hrvaško, če nisi imel osebnega dokumenta ali potnega lista, nisi mogel preko meje. Torej, jaz kot državljan Evropske unije, če sem odšel na Hrvaško, ko je še bila meja, pa je bila tudi Evropska unija, mislim Hrvaška v Evropski uniji, če nisem imel osebnega dokumenta, nisem mogel preko meje. Nekdo pa pride iz Afrike, kjer koli reče, azil, se ga pelje v azilni dom, se ga tu še da v prenočišče in tako in tako dalje. To je skregano z vsako zdravo pametjo. In take ljudi je potrebno takoj vračati. Zdaj seveda govorite tu o otrocih, ženskam in tako dalje, ampak teh ljudi ni. Največji odstotek ilegalnih migrantov so mladi moški. Zelo malo je otrok, to tudi so uradni podatki, zelo malo je žensk in zelo malo je starejših, kar nakazuje na to, da gre za neko sistemsko, sistemsko migracijo pravzaprav s tem, da se oslabi Evropska unija. In prav nekako podpiram to stališče, da je potrebno zaostriti to politiko, da je potrebno začeti prisilno vračati vse ljudi, ki so prišli, ilegalno prestopili meje. In pri tem bi morala tudi Slovenija to zelo podpirati in tudi Slovenija zaščititi svoje meje, kajti pravzaprav zato, ker Slovenija zelo slabo ščiti svoje meje še imamo vedno nadzor na avstrijski meji in tako dalje, tudi Italijani in tako dalje. In dejansko, vsaj po tem, kar so ti prvi koraki Evropske unije, je pričakovati, da se bo, da se bo torej tudi pot oziroma odobritev nekako te politike do ilegalnih migracij v Evropski uniji iz dneva v dan bolj zaostrovali. Kajti to, kar smo danes priča zadnjih deset let, mislim, da to ni prava politika. Kajti ti ljudje, ki prihajajo na evropska tla, ne prihajajo zato, ker bežijo zaradi slabih razmer, ampak prihajajo predvsem zato, nekako sistemsko, da se potem uničuje ta stabilnost Evropske unije. Pri tem nekateri tudi s tihotapljenjem zelo dobro služijo. Torej, tudi tu bi morala biti tudi strožja politika glede tihotapcev. In seveda nobenemu, ki pride brez dokumenta na mejo, ne sme biti omogočen vstop v Evropsko unijo, razen če gre iz vojnega področja. In se ga je treba takoj deportirati nazaj v državo, od koder je prišel. Hvala.