Ja, lep pozdrav vsem zbranim, tako poslankam, poslancem kot gostom na tej seji!
Zdaj, celotno gradivo je, temelji na enem, enem, enem inšpekcijskem nadzoru in enem dopisu pristojnega inšpektorja. Vemo, da so inšpektorji po naši zakonodaji samostojni, 4. člen Zakona o inšpekcijskem nadzoru to jasno določa, tako da mi kot ministrstvo ne smemo in ne bomo posegali v ugotovitve, ukrepe, ki jih niti ne usmerjali nikoli v posameznih primerih pristojne inšpektorje, čeprav smo v preteklih mesecih poslušali v tem Državnem zboru, da ministrstvo vodi inšpektorat in usmerja inšpektorje.
Drugo, kar je najmanj nenavadno je, da se obravnava, da se na enem primeru, ki niti ni končan, postavlja zaključke in iz tega tudi predlaga že spremembe zakonodaje. Iz gradiva je razvidno, da postopek ni zaključen. Inšpektor je zapisal, da bo uveden postopek o prekršku na podlagi očitno inšpekcijskega postopka po inšpekcijskem nadzoru. Tako da tukaj imamo še odprt postopek. Tako da je tudi razprava o zadevah, ki so še odprte, niso zaključene malce nenavadna in lahko predstavlja določen pritisk zakonodajne veje oblasti na nadzorstveni organ v tej državi.
Tako da to je vse, kar se lahko kot ministrstvo opredelimo in se tudi v nadaljnji razpravi ne bomo. Hvala.