Hvala lepa.
Mogoče za uvod samo pojasnilo na komentar oziroma vprašanje poslanca Gregoriča. Tokrat je, tokratna razprava glede zakonodajnega načrtovanja v bistvu predstavlja razpravo, ki bo, ki jo bo potem komisija upoštevala in bo na podlagi te razprave potem šele pripravila delovni program. Tako da zdaj razpravljamo na podlagi strateške agende za obdobje 20224-2029 in v tej strateški agendi širitev Evropske unije kot tudi ti drugi elementi seveda so upoštevani in Slovenija seveda si bo prizadevala, da bo tudi v dokumentih, ki jih bo po tej razpravi na zasedanju Sveta za splošne zadeve Slovenija izpostavila, da bodo ti elementi potem tudi v delovnem programu komisije.
Zdaj mogoče na vprašanje oziroma komentar poslanca Lipičnika naj poudarim naslednje. Zdaj res je, bistveno je narediti en presek stanja, kje se Evropska unija nahaja. Ta presek stanja, k temu se je zavezala že prejšnja Evropska komisija. Objavljenih je bilo več poročil, recimo omenili ste Dragejevo poročilo, tudi poročilo Lette, poročilo Niinista, vsa ta poročila so namenjena, so namenjena temu, da imamo neko jasno idejo, kje se Evropska unija v tem trenutku nahaja. Zdaj, če Draghijevo poročilo zelo enostavno povzamemo v enem stavku: ura ni 5 do 12, ampak je pet čez 12. Mi smo, mi zamujamo. Seveda Evropska unija zamuja na večini področij pri sprejemu ukrepov za zagotavljanje konkurenčnosti. V Sloveniji kot majhni državi članici, ki je eksistenčno odvisna od izvoza v druge države članice seveda Evropske unije, konkurenčnost Evropske unije kot take ključnega pomena in Vlada seveda si bo prizadevala na vseh ravneh, da se znotraj Evropske unije sprejmejo ukrepi, ki bi povečali dolgoročno konkurenčnost Evropske unije.
Toliko, hvala lepa.