Hvala lepa gospa podpredsednica za besedo.
Lepo pozdravljeni tudi v mojem imenu!
Jaz bom to prav…, pravni jezik malo obrnil na preprost domač jezik. Glejte, bil sem, sem, tri mandate bil član sveta, sedaj sem v četrtem mandatu, nekako že dva mandata se ubada svet z združljivostjo, nezdružljivostjo funkcije. Mi smo v našem odgovoru na opredelitev glede Zakona o poslancih podali mnenje. Žal vidimo, da naše mnenje se ne upošteva, sploh se niti ne poglobi v težave, ki jih mi tam navajamo. Ena preprosta težava je, če je funkcija v eni in isti osebi združena, potem jaz kot v prejšnjem mandatu predsednik svoje lastne samoupravne skupnosti, če se ne morem pogovoriti in nekako priti na zeleno vejo s predsednikom pomurske madžarske narodne samoupravne skupnosti Bom šel h komu se pritožiti? K poslancu, in kako bo sedaj v tem, v tej točni situaciji. Prosim, gospod poslanec, povejte gospodu predsedniku, da se tako ne dela?
In tudi večkrat v naši ustanovi je bilo izpostavljeno dejstvo, da nekako smo naše interese v PMSNS morali podati na stranski tir zaradi tega, ker je bila v Ljubljani politična volja, interes, da se nekako tako glasuje. Zelo mi je žal, da res, da ne upoštevajo našega mnenja, kajti ne vem, če je nezdružljiva poslanska funkcija s funkcijo župana, v vseh zakonih in podzakonih je pa PMSNS primerljiva z občino, moja funkcija kot predsednik je primerljiva z župansko, potem je pri meni dvom, če delamo za ene, potem moramo tudi za druge in tudi, kar smo mi izpostavili. Tukaj je tudi naš član skupnosti, Dejan Süč. V tem primeru, če bo on kandidiral v PMSNS, on ne sme biti predsednik, isto tako član naše skupnosti, on ne sme izvajati funkcije.
Poslanec narodnosti pa lahko istočasno izvaja tudi poslansko funkcijo in predsednikovo funkcijo, kar za mene, ne vem, nekako pozitivna ali negativna diskriminacija, niti ne vem, kako naj jo poimenujem, ampak mislim, da če velja za dva poslanca, bi moralo tudi veljati za vseh 88 drugih.
Hvala lepa za besedo.