Govor

Ja, hvala lepa.

Hvala za oba odgovora.

Zdaj, če začnem od zadaj, bi morda, sem začutil, da vseeno neka pripravljenost in verjetno tudi v določbi Poslovnika Državnega zbora obstaja neka možnost, da se o tem vsaj premisli in pogleda kako bi to bilo mogoče izvesti. Vem pa, da je nek ustaljen red, ki ga težko spremenimo, ampak kakorkoli, dajmo biti naravnani k temu, če smo parlament, in če se gremo nek parlamentarizem, lahko morda iščemo poti, da tudi svojo pristojnost izvajamo čim bolj učinkovito.

Zdaj, kar pa se tiče začetka ob 10. uri, razumem je verjetno tudi dober namen, ampak bi rekel, glede na to da, kako bi rekel, veliko državljank in državljanov, ki so dnevni migranti tudi v Ljubljano, morajo, ne vem, priti na delo že ob, kaj pa jaz vem, šestih, sedmih, osmih mislim, da tudi za nas poslanke in poslance ne bi smelo biti pretežko priti ob devetih. Poglejte, še en vidik je parlament, nismo samo poslanci in poslanke, ampak so tu tudi službe in gre za eno, bomo rekli, morebitno odstopanje, ki jim lahko številnim oteži usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja, kajti, če mi začenjamo kasneje, je večja možnost, če prav razumem, ste mi rekli, da predvidevate, da ne bodo predolge seje in tako naprej, ampak vseeno lahko marsikomu od služb Državnega zbora, ki je tu za to, da lahko poslanke in poslanci korektno odločamo, lahko komu otežimo to možnost usklajevanja, poklicnega in zasebnega življenja, karkoli v zasebnem življenju delajo in tudi poslanke in poslanci imamo svoja zasebna življenja in, ampak v redu, za nas ni to toliko pereče kot za ostale službe, ki so podvržene še drugi zakonodaji. Tako da, jaz predlagam, da vseeno, pa še nekaj... Če smo mi vedno, tudi tisti, ki se prikazujemo, odgovorni za centralizacijo Slovenije, dajmo deliti pol usodo, pa gremo dosti zgodaj od doma in pridimo v Ljubljano, v parlament, tudi ob devetih. Saj to ni 5.00, deveta ura je čisto normalna za začetek dela, se mi zdi. In toliko, hvala.