Govor

Janja Zupančič

Hvala za besedo in lep pozdrav vsem. Ja, bom rekla, ta mnenja seveda v vzamemo resno. Bi pa povedala, da se tudi tukaj nam je pomembno, da ponudimo, kar zadeva maturitetne izpite iz splošne mature, da imajo ti dijaki čim bolj zagotovljen pester nabor predmetov, kot izbirnih predmetov, tako da za dijake šol z italijanskim učnim jezikom se izvajajo splošna matura iz matematike, angleščine, španščine, francoščine, biologije, fizike, kemije, geografije, zgodovine, sociologije, umetnostne zgodovine in od leta 2025 tudi psihologije, kot ste že omenili. Za dvojezične madžarske šole, pa oziroma dijake dvojezične srednje šole Lendava, pa iz angleščine, nemščine, španščine, biologije, kemije, fizike, geografije, sociologije in zgodovine, kar je tudi ustrezno prevedeno. V teh šolah trenutno je v dvojezični srednji šoli Lendava 363 dijakov, od tega letos 48 maturantov in v treh šolah z italijanskim učnim jezikom trenutno jih obiskuje 221 dijakov, od katerega je 32 dijakov letos verjetno maturantov v četrtem letniku.

Tako da, kar zadeva navodila za ocenjevanje predmeta na maturi, so ta navodila namenjena ocenjevalcem. Bomo pa pač ta vaš predlog pretehtali kakšne imamo dejansko tudi možnosti. Strinjamo se s tem, da so težave tudi kadrovske narave s prevajanjem, da je ustrezno jezikovno. Tukaj je pomembno vedeti tudi, da pri maturitetnih polih je potrebno zagotavljati tajnost gradiva in tako, k temu so zavezani tudi prevajalci gradiv. To bi mogoče v tem trenutku bilo vse, razen če je še kakšno vprašanje, na katerega zdaj v tem trenutku razprave... Dobro, hvala lepa.