Govor

Hvala lepa.

Glejte, strinjam se z vami; šesti odstavek 64. člena govori, da Državni zbor lahko odloča o razširitvi dnevnega reda le, če so razlogi zanjo nastali po sklicu seje in če je bilo poslancem poslano in izročeno gradivo, ki je podlaga za uvrstitev zadeve na dnevni red. To je prvi. Potem pa je potrebno prebrati še sedmi odstavek, ki pa govori, da se dnevni red seje ob pogojih iz prejšnjega, ob pogojih iz prejšnjega odstavka lahko razširi le z zadevami, ki so določene v drugem odstavku 58. člena. In zato je treba brati oba skupaj, spoštovana kolegica. Torej je bilo izročeno gradivo? Če gremo pogledati vašo, vašo, vašo zahtevo, predlog za razširitev dnevnega reda, kjer piše, da je, z njegovo vsebino pa se mora seznaniti tudi odbor državnega zbora za zunanje zadeve. Kot priloge so pa priloženi linki iz novic v 24 ur RTV Slovenija - to smo pa res navajeni iz nekih drugih časov. / oglašanje iz dvorane/ Ja. Tako, da, spoštovani kolegice in kolegi, mislim, da sam stremim k temu, da upoštevam Poslovnik in seveda tudi k temu, da se ne izogibam tej temi, nikakor ne. In, in gre za to samo zgolj za to, da upoštevamo Poslovnik. Seveda pa imamo danes namero, da bomo seznanjeni o tej, imamo danes intenco, da bomo seznanjeni s to zadevo na način kot je, pravzaprav ga Poslovnik dopušča.

Postopkovno Grgurevič.