Govor

Vlasta Kampuš Jerenec

Ja, najlepša hvala.

Zakon je v bistvu pripravljen ob enem upoštevanju razmerja glede na obstoječo gradbeno zakonodajo, glede na to je pri pripravi zakona bilo prvenstveno načelo, da se obstoječih predpisov, ki so s področja gradnje, ne spreminja in da se jih upošteva in glede na to, da so pač pripravljene določbe, se je upoštevalo tudi obstoječe določbe, ki so navedene v gradbeni zakonodaji.

Bi želela poudariti najprej, da kdorkoli bo izvajal projekte na področju vseevropskega projektnega omrežja, so to kvalificirani infrastrukturni investitorji, ki imajo po Zakonu o gradnji tudi določene obveznosti. Bi pa vendarle želela tudi poudariti, mogoče povsem tehnično, kajne, da se bo ta prenos sklic na zakonodajo s področja gradbeništva, se pravi na Gradbeni zakon, izvedel v postopku notifikacije, to je pa takrat, ko bo ta zakon sprejet, se bo hkrati s tem členom tudi navedlo člene Gradbenega zakona, ki že to ureja in se jih vnese s strani službe Vlade za zakonodajo v notifikacijsko bazo in potem bo v bistvu hkrati s tem to, tudi to pokrito, kar je tudi v mnenju razloženo.

Kar se tiče, mogoče bi še želela se vendarle, v bistvu pojasniti, kar se tiče časovnega okvirja, smo nekako sledili k temu, da se v bistvu ta časovni okvir vendarle omeji na štiri leta in da se vmesne faze ne razdeljujejo in ne omogočajo daljšega časovnega okvirja, ravno glede na to, da so v bistvu roki za implementacijo projektov sorazmerno kratki in tako kot je državni sekretar prej navedel, je do 2030 treba v bistvu glavne projekte na področju železnic in cest, jedrnega omrežja zaključiti.

Tako, da glede na to smo tudi pojasnila v tej smeri bila pripravljena s strani našega ministrstva in posredovana na odbor, zdaj, če je to dovolj.

Hvala.