Govor

Predsednik, dajva midva dve stvari najprej razčistiti, ne. Tu poslovniško berete, zakaj to ni možno tega, te širitve narediti, ampak, glej ga zlomka, 11. oktobra oziroma 10. oktobra, ko je pa neka druga poslanska skupina za neko drugo temo, ki smo jo tudi takrat podpirali, da o njej opravimo razpravo, pa ste dovolili razširitev seje. Ampak saj verjetno oba veva, da dve različni interpretaciji Poslovnika, ki ste jih sam kot predsedujoči izvedel, da ni stvar, da ste takrat tolmačili tako, zdaj pa tako, ampak da pač verjetno okoliščine so bile takrat oportune, da se razširi, danes pa vam niso oportune, ne. In druga stvar, predsednik. Jaz mislim, da je Vlada v tem primeru na eni strani, OZP pa na drugi strani postavljena v izrazito neugoden položaj. Če dve drugi instituciji, torej predsednica republike / nerazumljivo/, predsednica Republike Slovenije po - tako ona pravi - navodilih ali pa sugestijah ministra za zunanje zadeve nekaj komunicirata v javnosti, o čemer mi ne vemo nič, na tem OZP, konec koncev tudi nismo prepričani, koliko vlada kot kolektivni organ kaj ve o tem.

Tako da, predsednik, ti dve stvari bi rad razčistil, zakaj takrat na en način, danes na drug način in to drugo, kdo je predsednici republike, zakaj komunicira na način, da komunicira mimo OZP, kajti tukaj se formira zunanja politika te države.