Spoštovana predsednica, hvala za besedo. Vse prisotne lepo pozdravljam!
Torej, najprej seveda zahvala za poročilo, korektno poročilo. Torej, kot smo tudi, kot je predsednik povedal, gre za pomembno inštitucijo, ki se je v preteklosti sicer zlorabljala, sicer zdaj tega je vedno manj, prav za to z različnimi pritožbami, potem zavlačevali postopke javnega naročanja in tako naprej. Predvsem na gradbenem sektorju se je to najbolj pogosteje dogajalo. Sicer zdaj pač govorite, da tega ni več, kar je pozitivno, torej, da smo si na pravi poti. Po drugi strani pa imamo pozitivno tudi to, da pač Revizijska komisija nekako včasih tudi s svojo odločitvijo prepreči kakšno korupcijsko dejanje kot je bilo na primer tudi v zvezi z nedavno nazaj s to digitalno notarsko storitvijo, ko ste jo zavrnili že drugič, ko so pač hoteli zgolj enega ponudnika nekako odobriti ta sredstva. Zdaj jaz bi imel samo nekaj vprašanj tu v poročilu na točki šest vi navajate tudi kadrovske težave: kako je s tem? Ali torej so še vedno oziroma ali ste jih zapomnili oziroma kolikšen je ta manko, kako to dejansko rešujete? In pa imel bi tudi državnega sekretarja na Ministrstvu za javno upravo, ali je bila mogoče opravljena kakršnakoli analiza vpliva višine takse na potem to število vloženih zahtevkov? Kajti kot je tudi s strani Državnega sveta predstavnik povedal, so se pojavila vprašanja ali višina takse torej vpliva na to, da bi glede na vložene zahtevke za revizijo. Kajti to je zelo pomembno, da se pač nekdo, ki pa bi mogoče res upravičeno prav zaradi višine takse, potem ne bi odločil. Toliko samo z moje strani.