Govor

Okej, hvala, predsedujoči, za besedo.

Lep pozdrav!

Seveda, res je, tako kot je bilo pojasnjeno, da pač ta epidemija Covid-19 je pokazala določene slabosti, pri ukrepanju je pač potrebno spremeniti, da je tudi te pač mednarodne pogodbe, da je potem to ukrepanje bolj kvalitetno. Vendar, zdaj zadnje čase smo bili poslanci, mislim, da tudi koalicijski, vsak dan zasipani z elektronsko pošto, ne podpreti tega sporazuma in tako naprej. Zdaj, res je, da, tu berem, da sicer Slovenija ne bo podprla v primeru tega, če se bo posegalo v pravice in svoboščine in tako naprej, kar seveda pozdravljam, me pa vseeno zanima, zakaj je to gradivo prišlo tako pozno, glede na to, da se to že, mislim, da od 2022 zadeva ureja. Vem, da sem tudi sam spremljal, ampak me zanima zakaj Vlada tako pozno to nam dala to gradivo v pregled, ker je kar obsežno in zdaj v nekaj dneh je zelo težko preveriti.

Me pa vseeno zanima, torej ali torej trenutna verzija tega pravilnika zagotavlja suverenost države pri, pri pač odločanju glede ukrepov in pa kako se torej opredeljujete do teh pozivov, ki jih dobivamo poslanci, da naj tega ne podpremo. Tako, da samo to me zanima in pa kaj bi pomenilo torej, če Slovenija tega ne bi podprla? Zdaj, če sem prav razumel bo to sedaj ta pravilnik sprejet, potem ga moramo ratificirati, kaj pomeni, če ga ne ratificiramo oziroma ga ne podpremo? Kaj to pomeni za Slovenijo v primeru, če bi prišlo do podobne pandemije, kot je bil Covid-19?