Hvala za besedo.
Saj danes se pogovarjamo o evropskem pravnem aktu pa vseeno bi izpostavil, bolj kot ne apel, izkoristil bi tole temo, ker zaznavam sicer izboljšanje, nimam realnih podatkov, pa bi mogoče to vprašal, če drži moje zaznavanje, da se v bistvu ti dolgi transportni tokovi zmanjšujejo. Pred recimo desetimi leti smo videli ali pa še dlje nazaj na naših avtocestah, ogromno teh dolgih prevozov, to je bilo predvsem iz držav vzhodne Evrope, iz Poljske, Litve, Latvije, ki je šlo večinoma za Italijo ta transport. Slovenija je v tem primeru samo tranzitna država, danes vidimo bolj notranje prevoze. Najbolj zaskrbljujoče z mojega vidika, ko to gledam, ker sem zelo blizu eni razkladalni postaji doma, se vsi ti razkladi iz večjih transportov v manjše, pa potem v bližnjo klavnico ali obratno, se pravi, manjših, ko kmetje sami pripeljejo ali na prikolicah ali na zadnjih nakladalnih rampah, potem v večji kamion, ki pelje seveda v klavnico in kot sem že napovedal apel, na vse pristojne, predvsem na inšpekcijo v tem primeru, dajmo še več naporov vložiti v to, da se ti transporti res nadzirajo, ker v nekaterih primerih gre za izjemno okrutne postopke, to je neverjetno trpinčenje živali, kaj vse to preživi, ko gre, pa ni nujno samo na dolgo pot, na kakršnokoli pot. Že tako zavedanje, da je zadnja postaja klavnica, je samo po sebi absurdno, ampak da ni še dodatnega nepotrebnega trpljenja po poti, da se vsaj omogoči neko etično postopanje in ravnanje z živalmi na teh poteh. Hvala.