Najlepša hvala, predsednik, spoštovani poslanci! V imenu Ministrstva za naravne vire in prostor bi obrazložil namen oziroma celoten kontekst 92. člena Zakona o obnovi, razvoju in zagotavljanju finančnih sredstev. Naj res na začetku poudarim, da gre tukaj res za skrajno sredstvo, ultima ratio, kot pravniki rečemo, in da ne gre za nek namen splošnega razlaščanja, naj povem, da gre to zgolj za primere, ko za sanacijo vodne infrastrukture in drugih vodnih objektov zaradi škodljivega delovanja voda, kar pomeni, da investitor Direkcija Republike Slovenije za vode, da se ne uspe sporazumno dogovoriti z lastnikom nepremičnine šele v tistem primeru pride do uporabe 92. člena, potem so pa še dodatni pogoji. Prvič, da mora preteči vsaj 30 dni od vročitve ponudbe za odkup Nepremičnine, poleg tega pa je potrebno pri notarju ali sodišču preložiti višino ocenjene odškodnine in še varščino v višini ene polovice ocenjene odškodnine, tako da res vidimo dodatne varovalke, res vidimo, da je to zelo za skrajne primere, kot že iz samega zakona izhaja. Poleg tega bi pa omenil, da mi mislimo, da je tudi ta ureditev skladna z 69. členom Ustave, kajti ta javna korist za razlastitev se za razliko od ZUREP-a pa tukaj izkaže s sklepom Vlade. Je oblastni akt, tako kot je lahko prostorski akt. Tako da temu pogoju zadostimo. Poleg tega pa mi to javno korist razlastitve izkažemo v tem splošnem in konkretnem primeru. Splošen je, da varujemo zdravje in življenje ljudi, v konkretnem primeru pa tudi po načelu sorazmernosti vsem trem elementom bo potrebno zagotoviti. Pomeni, da mora biti potreba jasno določena, konkretna. Razlastitev mora biti sorazmerna oziroma korist razlastitve mora biti sorazmerna posegu v lastninsko pravico, tako da v bistvu vsem tem postulatom mi mislimo, da tukaj sledimo. Tako da če boste imeli pa še dodatna vprašanja, bomo pa seveda pripravljeni na njih odgovoriti. Hvala.