Pri tem splošnem delu, kar se tiče problematike v Novi Gorici, bi samo to povedali, da imamo tu še nakladalno tlančino. Za vse ostalo so podobni razlogi kot pri Jesenicah, pa ne bi ponavljal.
Bi pa samo še eno pojasnilo, ko je prej minister rekel, da pri vseh projektih cene rastejo. Imamo pri nas na našem železniškem področju imamo primer, ki pa njegovo teorijo poruši. In sicer, pri naših projektih je kar nekaj projektov, kjer ne pridemo do pogodbenih zneskov, ker ostanemo pod pogodbenim zneskom. Zdaj v zadnjem času, ko smo tudi iz naslova nepredvidenih del pokrivali inflacijo, če temu tako rečem, je tega nekoliko manj. Imam pa tule podatek, za nadgradnjo glavne železniške proge Ljubljana-Jesenice na odseku Lesce-Bled-Žirovnica-Slovenski Javornik in Slovenski Javornik-Jesenice, to je izvajala skupina podjetij SŽ, ŽGP, CGP, GH Holding in pa podjetje Riko, so pri 70 milijonih vredni pogodbi izstavili končno situacijo približno za 3 milijone nižjo, kot je bil pogodbeni znesek. Tako ne govorimo o nekaj evrih, ampak govorimo o kar konkretnem znesku.
Pa bi zdaj dal besedo Edmondu, da kratko predstavi obseg del v Novi Gorici.