Govor

Jasmina Bolarič

Lep pozdrav tudi z moje strani!

Vprašanje je bilo najprej glede tega digitalnega orodja, ki ga predvideva Evropska komisija. Dejansko je mišljeno tako, pač, Evropska komisija je predstavila en osnutek, in sicer naj bi se najprej, dokler ne bi bila ta evropska platforma za spletno reševanje sporov ukinjena, dokler ne bi postopki na njej prenehali, bi določene informacije, osnovne, za potrošnike še vedno bile na tej spletni strani, na tej platformi. Potem pa bi nekje v septembru 2024 bila pač pripravljena neka nova spletna stran, kjer bi bile osnovne informacije za potrošnike o možnostih reševanja njihovih sporov, seznam vseh izvajalcev izvensodnega reševanja sporov znotraj Evropske unije. Vsaka država pripravlja svoj seznam. Hkrati naj bi uvedli tudi nek pač pogovorni klepetalnik kot dodatno pomoč za potrošnike, tako da bi dejansko potrošnik dobil na tej strani tudi povezave do pritožb, obrazcev.

Tako nekako v grobem je to to.