Lep pozdrav, spoštovana predsedujoča, spoštovani vsi drugi prisotni danes tukaj. Hvala lepa za besedo.
Jaz bi kar prišel na 1. točko in bi predstavil stališče glede 1. točke, se pravi o pridelavi in trženju gozdnega reprodukcijskega materiala. Uvodoma bi povedal, da je stališče Republike Slovenije na tej točki usklajeno. Kar se pa tiče opredelitve, bi pa uvodoma tudi prav tako omenil, da je bila ta pripravljena v okviru posebne delovne skupine, v kateri sodelujejo predstavniki več vladnih resorjev in strokovnih institucij. Izvedeno je bilo tudi informiranje deležnikov na to temo.
Mi v Sloveniji pozdravljamo posodobitev zakonodaje na zadevnem področju, še zlasti z vidika vzpostavitve enakih konkurenčnih pogojev za vse izvajalce kot tudi z vidika ohranjanja in izboljšanja biotske raznovrstnosti in reševanja podnebnih izzivov. Slovenija pozdravlja, da je prepoznana specifičnost zahtev na gozdni reprodukcijski material in s tem ureditev tega področja v ločenem aktu, kaj do zdaj ni bilo praksa. Slovenija prav tako podpira urejanje določenih vprašanj na ravni države članic z ozirom na njihove lokalne oz. nacionalne posebnosti. Pri tem bo Slovenija nadaljevala z zavzemanjem za upoštevanje najvišjih standardov skrbnosti pri ravnanju z gozdnim reprodukcijskim materialom. Slovenija je mnenja, da moramo pri gozdnem reprodukcijskem materialu ostati v ospredju kakovost, odpornost, vitalnost in pestrost semen ter sadik domorodnih drevesnih in grmovnih vrst, saj le tako lahko gozdove dopolnjujemo ali obnavljamo s takim materialom, trajnostno uresničujemo funkcije gozda. Prav tako pa opozarjamo, da bo potrebno tekom obravnave nasloviti nekatera odprta vprašanja, med drugim vire financiranja izvedbe načrta ukrepov ob nepredvidljivih dogodkih ter vprašanje gospodarsko škodljivih organizmov, ki vplivajo na kakovost gozdnega reprodukcijskega materiala in predlog uredbe podrobneje, ki predlog uredbe podrobneje ne ureja.
S tem bi zaključil to uvodno predstavitev stališča. Hvala.