Vse članice in člane odbora, vabljene ter ostale prisotne prav lepo pozdravljam!
Pričenjam 23. nujno sejo Odbora za gospodarstvo.
Na seji kot nadomestni članice in člani odbora s pooblastili sodeluje gospod Franc Props, ki nadomešča gospoda Tineta Novaka, prav lep pozdrav!
S sklicem seje - in še eno pooblastilo imam, gospa Nataša, mag. Nataša Avšič Bogovič nadomešča Matejo Čalušić - s sklicem seje ste prejeli predlagani dnevni red seje odbora: 1. točka - Predlog sprememb proračuna Republike Slovenije za leto 2024, pod 2. točko - Predlog proračuna Republike Slovenije za leto 2025. Dodatno ste dne 6. 10. 23 prejeli obvestilo o širitvi dnevnega reda s 3. točko dnevnega reda na podlagi 154.d. Člena Poslovnika Državnega zbora, to se pravi 3. točka - Predlog stališča Republike Slovenije do Predloga direktive Evropskega parlamenta in Sveta o spremembi direktiv glede nadaljnje širitve in nadgradnje uporabe digitalnih orodij in postopkov na področju prava družb. Prav tako ste dne 9. 10. 2023 prejeli obvestilo o predlogu za širitev dnevnega reda z naslednjima točkama: 4. točka - Pobuda Vzajemne Ljubljana za oceno ustavnosti Zakona o kontroli cen in 5. točka - Pobuda družbe Generalis zavarovalnica za začetek postopka za oceno ustavnosti druge točke prvega odstavka 8. člena Zakona o kontroli cen.
In sedaj prehajamo na odločanje o predlogu za razširitev dnevnega reda s 4. in 5. točko. Želi kdo, predstavnik Vlade, mogoče kakšno dopolnitev? (Ne.) Ne.
Prehajamo na glasovanje in glasujemo o širitvi 4. in 5. točke.
Glasujemo. Za je glasovalo 15 poslank in poslancev, proti nihče.
(Za je glasovalo 15.) (Proti nihče.)
Ugotavljam, da je predlog za razširitev dnevnega reda s 4. in 5. točko sprejet.
Ker v poslovniškem roku nisem prejela drugih predlogov za spremembo dnevnega reda, ugotavljam, da je določen takšen dnevni red seje kot ste ga prejeli s sklicem in navedenimi širitvami.
Imam eno pooblastilo, dr. Tatjana Greif nadomešča poslanca Miha Kordiša.
In sedaj prehajam na obravnavo 1. in 2. točke oziroma predlagam, da obravnavamo skupaj 1. in 2. točko, saj sta Predlog sprememb proračuna Republike Slovenije za leto 2024 in Predlog proračuna Republike Slovenije za leto 2025 vsebinsko povezana. Ali mogoče kdo takšnemu predlogu nasprotuje? (Ne.) Ugotavljam, da ne.
In sedaj prehajamo torej na obravnavo 1. IN 2. TOČKE - PREDLOG SPREMEMB PRORAČUNA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA LETO 2024 IN PREDLOG PRORAČUNA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA LETO 2025.
K obravnavi te točke so vabljeni Vlada, Ministrstvo za finance, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj.
Kot gradivo k tej točki ste prejeli: Predlog sprememb proračuna Republike Slovenije za leto 2024 in Predlog proračuna Republike Slovenije za leto 2025, ki sta objavljena na spletnih straneh Državnega zbora. V skladu s Poslovnikom Odbor za gospodarstvo obravnava oba dokumenta kot zainteresirano delovno telo, z vidika svojih pristojnosti, torej le del obeh predlogov, ki se nanaša na področje dela Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter del, ki se nanaša na področje dela Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj. Amandmaji se lahko vlagajo le k posebnemu delu obeh dokumentov.
Sedaj pa predajam uvodno. Odbor lahko vloži amandmaje samo k tistim podprogramom pri določenih neposrednih uporabnikih iz državnega proračuna, ki zadevajo njegovo področje, pri čemer se lahko predlog za spremembo izdatkov na tem področju uravnoteži s predlogom za spremembo izdatkov na drugem področju tretji odstavek 157. člena in petega odstavka 166. člena Poslovnika.
Uvodno besedo sedaj predajam Ministrstvu za finance, gospe… / oglašanje iz ozadja/ Katji Lisec. Se opravičujem- Izvolite beseda je vaša.