Hvala lepa za besedo.
Torej Zakonodajno-pravna služba je predlog zakona preučila z vidika skladnosti z Ustavo, pravnim sistemom in z zakonodajno-tehničnega vidika ter dala pisno mnenje. Zdaj glede na to, da so bili vloženi amandmaji, ki v veliki meri upoštevajo pripombe ZPS, v ostalem pa so, se tudi opredeljujejo do njih oziroma so bila posebej dana tudi pisna pojasnila ministrstva, jaz mnenja zdaj ne bi v celoti, ne bi povzemala, bi se pa na tem mestu vendarle opredelila tudi do amandmaja k 6. členu, ki vsebinsko nekako dopolnjuje predlog zakona.
In sicer, kot je bilo že povedano, ta amandma zdaj vzpostavlja oziroma ohranja ureditev, po kateri imajo članice univerze omejeno pravno in poslovno sposobnost, kadar izvajajo tako imenovano tržno dejavnost. Tukaj je treba opozoriti, da takšna deljena pravna sposobnost oziroma dvojnost pravnega statusa članic univerze v odvisnosti od dejavnosti, ki jo opravljajo, odstopa od siceršnje sistemske ureditve pravnega statusa zavodov in drugih ureditev statusa pravnih oseb in je lahko tudi sporna z vidika varnosti pravnega prometa, s tem pa tudi z vidika načela varstva zaupanja v pravo. Predlagana določba v amandmaju sicer določneje opredeljuje položaj in obveznosti članice univerze glede razpolaganja s prihodki, pridobljenimi iz tržne dejavnosti, in odgovornosti za obveznosti, ni pa mogoče povsem izključiti, da takšna posebna, neke vrste sui generis rešitev ne bo povzročala dodatnih nejasnosti pri njenem izvajanju, na primer glede lastništva premoženja, ki ga članica univerze pridobi v okviru tržne dejavnosti. Glede na navedeno tudi ni mogoče zagotoviti, da je pravni status članice univerze dovolj določno opredeljen in da je s tem v celoti tudi odpravljena protiustavnost, ki jo je ugotovilo Ustavno sodišče v svojih odločbah.
Toliko z moje strani zaenkrat. Hvala.