Govor

Ja, hvala lepa. Tudi jaz bom kratek, ampak jaz bom v resnici kratek.

Dejstvo je, da so, da je stanje na naših avtocestah in nasploh v prometu kritično. Tukaj smo si vsi enotni. Dejstvo je, da promet raste, verjetno tako kot so državni sekretarji ugotovili, zaradi vstopa Hrvaške v Schengen, pa zaradi tega tudi balkanska pot gre, tudi tovorni promet preko naših cest na več preko Madžarske. Dejstvo je pa tudi, da je delež tistih, ki se vozimo sami, narastel in to je zaskrbljujoče. Iz 1,3 na 1,19 potnika na avtomobil. Zakaj? Glejte, jaz ne vem, ker nisem strokovnjak, ampak dajmo, dajte uvesti neko spodbudo za sopotništvo. Tukaj govoriti, tako se s Prednikom, kolegom Prednikom strinjam, govoriti, da naj uporabljamo javni potniški promet, je tako rekoč nesmisel, ne glede na to, da je minister Kumer takrat, ko je bil še kandidat rekel, da vidi javni potniški promet kot hrbtenico razogljičenja potniškega prometa. To se lepo sliši in to so floskule, ki ne držijo. Dejstvo je, da pada število potnikov v javnem potniškem prometu. To je dejstvo. Zdaj zakaj, kako? Vam jaz povem. Če grem zjutraj v službo, pa ne vem kdaj bom prišel nazaj, imam pa pet avtobusov tja in nazaj, je to premalo, zato grem z avtom. Zdaj govoriti, da podjetja gradijo parkirišča. Jaz bom rekel hvala bogu, ker sicer je to velik problem. Tudi s tem sem se srečeval, ko sem bil v državni upravi. Zdaj pa govorite, da spodbujate delo na domu. Kaj konkretno je bilo narejenega? Jaz poslušam različne kolege, ki delajo v državni upravi, da se to delo od doma zmanjšuje, da se ga zavira, da ni več recimo tri pa dva dni, ampak je samo en dan pa štiri dni. Zakaj? Zato, ker šefi ne nadzorujejo svojih zaposlenih, očitno, in jim ne dovolijo delati od doma. Tisti, ki so v bližini pa tako zaradi silnih poročil, ki jih morajo pisati, če so od doma, raje pridejo v službo. To bi zagotovo olajšalo promet, ki postaja spet zdaj, ko se je šolsko leto začelo, študentsko leto, katastrofalno. Zdaj glede rešitev. Ja, recimo parkirišča Park and Ride, in šatli, ki čakajo, to je zagotovo rešitev in jaz sem vesel, da je direktor Darsa omenil, da se tudi v to smer deluje. Zagotovo bo treba tudi graditi tretji pas, čeprav je državni sekretar rekel, da imamo cest preveč. Je pa ena Vlada, prejšnja Vlada, ko sem jaz še bil, ko sem jaz še bil župan, pa smo prišli 2014. prositi za sredstva za gozdne ceste, je rekel, da je ta država dela vse strateško. Ja, takrat se je gradilo ograje. Temeljilo se je in zdaj bomo tiste temelje podirali, da bomo lahko delali naprej.

Zdaj, ena zelo pomembna zadeva, ki se jo, verjemite, zavedam, je pohitritev postopkov umeščanja v prostor. Tukaj, jaz sem pač prvi mandat poslanec, prej sem bil župan, tukaj vsakič ko Vlada katerakoli reče, da bo poenostavila, samo še zakomplicira zadeve. Žal je tako. In se samo še poveča, zdaj imamo še OPN, pa OPPN, pa ne vem kakšni DPN, pa vse. Dejansko je treba papirjev in vsak uradnik, ki ima pet minut časa, se obesi na zadevo in zadeva stoji pol leta, nič ne plača za to. On samo reče, meni projekt še nikdar ni padel. Ja, saj ne more, če nobenega ne spusti skozi.

Naj končam. Tudi glede podpore. Vsi trije sklepi bodo s strani NSi podprti, tudi ta za policijo. Jaz ne vem, če je problem samo ta, da je prejšnja vlada nekaj sprejela in je delovalo. Mislim, glejte saj nismo otroški vrtec, pa dajmo to naprej pustiti, da bo zadeva še naprej(nadaljevanje pustiti, da bo zadeva še naprej, še naprej učinkovala. Zavedam se pa ali pa vsi se zavedamo, da je to daleč premalo in bo treba še veliko več. Hvala.