Hvala lepa za besedo, spoštovana predsednica.
Lep pozdrav predstavnikom ministrstva in vsem ostalim!
Zdaj, predlog sprememb, ki ga je dala Evropska komisija v Levici ne podpiramo. Stališče Republike Slovenije pa nekako, bi lahko rekel, slepo sledi temu mnenju. V stališču je sicer zapisano, da je Vlada pridobila odzive delodajalcev in zaposlenih, s tem, da je za prve, torej delodajalce, predlog seveda sprejemljiv, za na strani sindikatov voznikov pa so predlogi delno oziroma v celoti nesprejemljivi. Mi pač nekako zagovarjamo stališče sindikatov.
Zdaj navkljub temu, da sindikati se s tem ne strinjajo, Vlada meni, da lahko sledimo predlogu in nekako zapiše, da pač podpira prizadevanja, čeprav jaz na niti eni sami točki nisem nekako dobil razlage zakaj, zakaj se podpira tak predlog, za katerega seveda mu delavci nasprotujejo. 45 minutni odmor se že sedaj lahko deli na 30 pa na 15 minut. Kot smo slišali, pa Evropska komisija predlaga, da se po novem omogoča razdelitev na 3 krat 15. Zdaj, če to drobljenje nekako probam v realnost dati, si predstavljajte, ne vem, voznika avtobusa s 50 potniki po dveh, treh urah, ko na željo potnikov seveda ustavi, ker pač potrebujejo počitek, zdaj, kaj lahko v teh 15 minutah tak voznik naredi. Preden se vsi skipajo dol, potem vsak hoče nekaj iz prtljažnika, vrsta je pri WC-ju. Skratka, teh 15 minut za voznika, ki se mu na koncu dneva štejejo kot počitek, ne pomeni počitek. Lahko pa pogledamo statistike, da se število nesreč pri tovornih vozilih in avtobusnih prevozih povečuje. Razlog pa je seveda tudi utrujenost. Tako da mi v Levici seveda ne moremo podpreti tega. Glasovali bomo proti takemu stališču in upamo, da bo Slovenija glasovala tudi proti predlogu Evropske komisije, če bo šla ta naprej s tem drobljenjem počitkov v teh poklicnih voznikov.
Toliko z moje strani. Hvala.