Hvala za besedo.
Zakonodajno-pravna služba je preučila predlog priporočila in podala pisno mnenje. V tem mnenju je uvodoma, tako kot je to ustaljeno, predstavila ustavni položaj Državnega zbora kot zakonodajalca ter načelo delitve oblasti in načela pravne države, se pravi 3. in 2. člen Ustave. Na podlagi teh izhodišč je nadalje Zakonodajno-pravna služba menila, da bi bilo treba predlagana priporočila ponovno pretehtati in nadgraditi, in sicer v taki smeri, da bodo jasna, nedvoumna in znotraj okvirov pristojnosti Vlade. Razloge za to mnenje je navedla obširneje v pisnem mnenju, tu bom pa podala samo nekaj poudarkov, in sicer ta zaključek Zakonodajno-pravne službe temelji na oceni, da so podane opredelitve, kot je na primer pozivanje mogoče razumeti kot zahtevo po točno določenem ravnanju vlade, to bi pa lahko na vlado delovalo omejevalno pri presoji pravnih in političnih argumentov za ukrepanje in kot tako ne bi bilo odraz načela delitve oblasti. Ravno tako smo opozorili, da je treba pri proračunskih sredstvih upoštevati, da so ta določena v nominalnem znesku. Priporočilo se nadalje nanaša na vsebine, ki so zakonska materija. Pri zakonski materiji pa lahko Vlada glede na načelo delitve oblasti lahko samo predlaga zakon v sprejem, ne more pa ga uveljaviti, to je na zakonodajalcu. Ravno tako so podani pozivi k pripravi določenih zakonskih sprememb, na kar je Zakonodajno-pravna služba opozorila, da zgolj priprava zakonskih sprememb nima pravnih učinkov, saj je treba zakon predlagati v sprejem in uveljaviti, šele to povzroči pravne posledice. To so le nekateri poudarki iz mnenja, več je v pisnem mnenju, v katerem je tudi sklicevanje na posamezne točke priporočila, na katera se mnenje Zakonodajno-pravne službe nanaša. Hvala.