Ja, hvala lepa.
Zdaj, očitno je, da s tem postopkovnim predlogom gospod Horvat skuša še naprej ovirati ne samo to, da se na tem odboru obravnava sklep, ki smo ga predlagali, ampak s tem v bistvu ovira tudi samo izvršitev jutrišnje izredne seje Državnega zbora.
Tisto, na kar je potrebno opozoriti ob tem predlogu za umik in tudi pri sami obrazložitvi … Kar se tiče tolmačenja poslovnika, to ni pristojnost Zakonodajno-pravne službe, ampak kvečjemu Komisije za poslovnik, tako da mislim, da mnenja, kot ga je zapisala Zakonodajno-pravna služba, jaz ne razumem, kaj mu botruje, ne razumem niti, kaj botruje takšni ostri spremembi stališča, ki se je zgodila v teh nekaj tednih, ampak dejstvo je, da to ni predmet, na podlagi katerega bi lahko govorili, da ta seja ni bila sklicana v skladu s Poslovnikom. Ravno obratno, mislim, da je predsednik Državnega zbora ravnal prav, ker gre za načrtno oviranje izvedbe izredne seje.
Drugič, to, da je OZP včeraj odločal, je po svoje malo tudi eden od pretiranih argumentov. Mislim, da je predvsem odločal na podlagi neobstoječih poslovniških podlag in o popolnoma neutemeljenem ali pa celo nelegalnem sklepu, ravno zaradi tega, ker nima poslovniških podlag. Sklicevanje na mnenje ZPS-ja na tak način, da se ga s kolobocijami spreminja v opredelitev sklepa, ki je predlagan, kot protizakonit, je seveda tudi nedopustno poseganje v področje sodne veje oblasti. Če že ima kdo možnost, da presoja ali je ta sklep skladen s slovenskim pravnim redom, je to na koncu Ustavno sodišče…