Hvala lepa za besedo predsednica. Dobro jutro državni sekretar, kolegice in kolegi, ostali vabljeni.
Glede na to, da imamo pred seboj predmet zakona, ki je zelo z dolgim naslovom, moram priznati, da na področju tovrstnih storitev, ki so nekako kot strokovno te tako imenovani paketni, je že skrajni čas, da se tudi v Sloveniji tovrstna zadeva uredila, predvsem v tem, da se zaščiti tako imenovane uporabnike, ne toliko ponudnike. Ampak tisto, kar je ključno s prenosom teh dveh direktiv, pa je, da se v bistvu bolj dosledno zavezuje, hkrati pa tudi sankcionira preko regulatornih funkcij na trgu tovrstnih storitev v Sloveniji. Tisto, kar me posebno veseli, da je Ministrstvo za finance predložilo v bistvu ta predlog zakona, je predvsem naslednje … Ta odbor se je pred dobrima dvema letoma soočil tudi s spremembo Zakona o bančništvu-2 in če se spominjate, smo vgradili tudi en člen, ki je dobra postavka, da se združijo regulatorne funkcije v Republiki Sloveniji. Se pravi, tiste regulatorne funkcije, ki so še kako dolžne nadzirati tovrstno poslovanje, se pravi, del poslovanja Banke Slovenije, Agencije za zavarovalni nadzor in tudi Agencije za trg vrednostnih papirjev. Ta slaba praksa se na področju bančnih storitev prav gotovo v Republiki Sloveniji ne sme več ponoviti. In tisto, kar je v tej konkretni predmetni vsebini pomembno, je to, da prevečkrat (?) pozabljamo, da se na tem tako imenovanem slovenskem trgu pojavljajo posli, vezani na tako imenovani strukturni del, ki ga nadzira Banka Slovenije, na zavarovalniški, kjer so tako imenovani zavarovalniški naložbeni posli, ki skupaj predstavljajo dobrih 5, 6 milijard, ključni pa so tako imenovani finančni posli na kapitalskem trgu, ki pa, reci piši, obsega dobrih ali ca 40 milijard. Zato moram priznati, da resnično že uvodoma povem, da podpiram vse predlagane amandmaje kot tudi predlog zakona, bi pa na tem mestu vseeno rad opozoril še na eno stvar. Tudi mnenje Evropske centralne banke napotuje na to, da bi Republika Slovenija morala združiti regulatorne funkcije teh omenjenih inštitucij v tem kontekstu nadzora, predvsem kapitalskega trga. Prepričan sem, da bo nova vlada, katerakoli že bo, sledila temu, da se preprosto prepreči kakršnakoli slaba praksa, sploh pa ne tovrstna, s katero smo se soočali na področju bančnega poslovanja.
Veseli me, da tudi Državni svet podpira tovrstno zadevo, hkrati pa tudi, da je Zakonodajno-pravna služba dala svoje stališče, da je to sedaj usklajeno in se v nadaljevanju ne bom več vključeval.
Podpiram vse amandmaje, kot tudi predlog zakona.
Hvala lepa.