Spoštovani predsednik, hvala za besedo.
Ja. Jaz bi kot sedanji predsednik nadzornega sveta tukaj samo v bistvu dopolnil še s svojega vidika to poročilo. Tukaj so predvsem tri stvari kateri bi rad namenil nekaj besed. Samo uvodoma naj povem, da ta novi sklic oziroma novi mandat nadzornega sveta se je začel v bistvu 28. januarja o prenehanju mandata stalnega sestava. 14. februarja na seji smo potem izvolili predsednika in namestnico predsednika, potem smo imeli pa v tem času dve seji, 27. februarja, ko smo sprejemali letno poročilo za leto 2017 in potem 21. tega marca, ko smo pa že v bistvu tudi vsebinske stvari v smislu tudi stvari o katerih smo danes govorili oziroma slišali, že seznanjali in sprejemali določene sklepe.
Najprej bi, če dovolite, samo par besed glede poslovanja v 2017. Tukaj je pač gospod Grašek rekel, da naj ga popravim, če je karkoli narobe. Drugače vse, kar je povedal, drži, edino tale … Po letnem poročilu, ki ga je nadzorni svet v novi sestavi sprejel, znaša delež celotnih stroškov dela v celotnih odhodkih 59,6 % oziroma 60 %. Drugače pa tisto, kar je gospod Grašek povedal, dejansko drži. Izguba je bila pač v 720 tisoč evrih. Je predvsem rezultat enkratnega dogodka, izgubljene tožbe in popravka knjiženja oziroma amortizacije licenc.
Ta nadzorni svet, kot sem rekel, se je do zdaj sestal na eni konstitutivni in na dveh vsebinskih sejah. Mi smo pri planiranju dela tega nadzornega sveta izhajali tudi v veliki meri iz tega, recimo temu, seznama neizvršenih nalog, ki ga pač najdemo v poročilu nadzornega sveta za 2017. Tudi plan dela smo zasnovali tako, da bomo v tem letu vsa ta področja naslovili. Zdaj, že na seji 21. marca smo v bistvu obravnavali osnutek strategije, ki je verjetno v tem trenutku ena najpomembnejših neizvršenih nalog oziroma stvari, ki nas še čakajo. RTV strategije nima že od konca leta 2015, ko se je iztekla veljavnost prejšnje strategije in po spletu okoliščin še danes te strategije nima. Že prejšnji nadzorni svet in lahko rečem, da tudi sedanji nadzorni svet si pač prizadeva in si bo tudi vnaprej prizadeval za to, da bo ta strategija sprejeta, ker je pač strategija tudi dejansko osnova za načrtovanje in potem tudi v nekem smislu nadziranje tega dolgoročnega razvoja zavoda. Na zadnji seji smo se tako v bistvu poleg osnutka strategije seznanili tudi z ukrepi za stabilizacijo poslovanja, če lahko temu tako rečem. To je bilo vezano tudi na predlog Odbora za kulturo - poročilo, kakor razumem, je tudi v vaših gradivih -, ki je sprejel 1. marca na svoji seji sklep, s katerim je pač predlagal nadzornemu svetu, da v okviru svoje pristojnosti zahteva sprejem ukrepov za znižanje stroškov in uravnoteženje poslovanja. To je pač nadzorni svet že v preteklosti večkrat storil. Tudi v zdajšnjem sklicu smo potem v ta namen uvrstili to točko na dnevni red, zahtevali od vodstva gradivo. To gradivo smo prejeli in tudi naložili vodstvu, da to gradivo dopolni do naslednje seje, ki bo 25. aprila. Ob rob temu smo zahtevali, da vodstvo na prav vsaki seji nadzornega sveta poroča o realizaciji ukrepov. Tukaj govorimo o ukrepih, ki izhajajo oziroma bodo izhajali iz tega dopolnjenega gradiva, in tudi o novih ukrepih. Torej, to je v bistvu stalna točka dnevnega reda tega nadzornega sveta. Poleg tega pa smo v okviru, recimo temu, ukrepov na področju kadrov zahtevali, da se na naslednjo sejo nadzornega sveta predloži podroben načrt dveh projektov, in sicer posnetka stanja kadrovskega področja in projekt analize potrebnih delovnih mest. V okviru tega bo nadzorni svet tudi ob spremljanju poslovanja za vsako tromesečje obravnaval poročilo o izvajanju teh dveh omenjenih projektov. Kot sem rekel, na naslednji seji, ki bo 25. aprila, se bo nadzorni svet seznanil tudi z dopolnjenimi gradivi, v katerih bo, upajmo, tudi mogoče nekaj več konkretnejših ukrepov za dolgoročno stabilizacijo poslovanja. Veliko teh nalog, na katere je opozoril gospod Grašek in ki so v poročilu nadzornega sveta za lansko leto, je recimo temu v teku. Tukaj si bo seveda nadzorni svet zelo prizadeval za to, da pride do realizacije teh nalog in teh sklepov čim prej.
Jaz bi zdaj končal pri zadnjem, kar je gospod / nerazumljivo/ povedal glede PPN-ja oziroma programskega produkcijskega načrta in finančnega načrta. Seveda nadzorni svet je s svojim poročilom dal predlog ustanovitelju v razmislek o nekako združitvi teh dveh organov vodenja in nadzora RTV Slovenija. Seveda do takrat se pač mi gibamo v okvirih zakona sedanjega, trenutno veljavnega zakona in v okviru tega tudi iščemo rešitve. In v tem pogledu se tudi jaz kot predsednik nadzornega sveta pogovarjam s predsednikom programskega sveta o tem, kako bi pač lahko mi to delo oziroma ta postopek sprejemanja PPN-ja in finančnega načrta, ki sta sicer dva ločena dokumenta, ampak po drugi strani se naslanjata drug na drugega, kako bi pač ta postopek uskladili, da ne bi prišlo do situacije, pač ker temu smo bili priča lansko leto, ko pač nadzorni svet, recimo, finančnega načrta ni sprejel, PPN oziroma programsko produkcijski načrt pa je bil sprejet s strani programskega sveta. Toliko bi jaz zaenkrat. Hvala lepa.