Torej, mi ocenjujejo, da je predlog te spremembe, predlog tega zakona, torej nujno potreben, da je do teh, te spremembe potrebno pripeljati v Zakon usmerjanja otrok s posebnimi potrebami, to kažejo tudi temeljite analize postopkov usmerjanja, ki smo jih na zavodu za šolstvo opravili tako na kvantitativnem, kot tudi na kvalitativnem delu. Zdaj ta porast, torej pri številu izdanih odločb zagotovo ima več razlogov, kar je načel že gospod Štrukelj, na eni strani gre vendarle za večjo sensibilnost pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami, na drugi strani gre pa morda za neke pomanjkljivosti v samem sistemu, kjer bi lahko mehanizme, ki so v šolskem sistemu tudi izkoristili za učinkovito pomoč otrokom že pred uvedbo postopka usmerjanja in pred izdajo odločbe o usmeritvi. Zato so pri pripravi tega na osnovi podatkov in analiz postopkov sodelovali tudi kolegi iz Zavoda za šolstvo, ki se že vrsto let ukvarjajo s tem področjem in menimo, da tudi z vidika pravičnosti in enakih možnosti je urejanje statusa spremljevalca tako kot je predvideno v predlogu tega zakona in pa hkrati spreminjanje v postopkovnem delu, kjer mislim, da gre za kvalitativen premik na področju uvajanja in izvajanja postopkov usmerjanja potreben in seveda na Zavodu za šolstvo te spremembe podpiramo in pozdravljamo. Ob tem, da se zavedamo, da bo potem pri podzakonskih aktih, kjer bo potrebno uskladiti vse podrobnosti, ki so že nakazane v predlogu tega zakona potrebno usklajevanje in torej zelo premišljeno delo.
Hvala lepa.