Hvala lepa za besedo.
Zdaj rok, če se zdaj vrnem samo do direktiv za implementacijo ene direktive je bil 9. julij 2012, se pravi pred petimi in pol leti, rok za prenos druge direktive je bil 5. junij 2014, se pravi takrat so te roki iztekli in zdaj je bilo pet pa pol oziroma štiri leta časa, da se vse te stvari uredijo. Zdaj smo, če prav razumem ta tekst tik pred zaključno fazo, prišli smo do obrazloženega mnenja, naslednji korak je izrek kazni. In zdaj smo ali pa ste, ta postopek sprejemanja tega zakona pripeljali čisto na skrajno točko in sam sprašujem Vlado, prvič zakaj se je to zgodilo, da je trajalo štiri in več let, da je prišlo do uskladitve in do teh ustreznih popravkov. In drugič, posledica tega je, da bo to steklo brez neke resne razprave spet, ker nujni postopek ima neko »sui generis« proceduro in bodo spet težave nastale pri obravnavi tega zakona. Zdaj sprašujem kaj so razlogi, da se je toliko časa zavlačevalo z predlaganjem vsaj tistega dela, ki se nanaša na evropske direktive, ker mislim, da je to že nedostojno, da se vsakič ali pa velikokrat, ko pride do nujnega postopka rešuje ne delo, ne pa nek intervencijski nujni ukrep, ki se je zgodil, ampak to, da je prišlo do teh zamud in teh zamikov, to je pač neka zavestna odločitev tistih, ki resor pokrivajo. To je težko reči, da gre za neke težko popravljive ali pa nepredvidljive posledice. To je bilo predvidljivo že, kot ste zdaj našteli, tako glede kazni in vsega, že davno prej, ko je prišlo prvo opozorilo, da je treba zadevo popraviti. Neprimerno je to, da se toliko časa v Vladi čaka s predlaganjem takih nujnih zadev, potem pa zadnjo možno sejo, ki bo v tem mandatu, skoraj urejamo zadevo in bi to podkrepite, da bodo sicer kazni. To je, kar zadeva delo Vlade, je popolnoma neprimerno in škandalozno, če še to povem.
Hvala.