Hvala za besedo, gospod predsednik.
Torej, čisto kratek povzetek našega stališča …
Se pravi, 1. točka – skupni sistem davka glede ureditve za mala podjetja. Smatramo, da je malo gospodarstvo v Sloveniji strukturno še veliko bolj prisotno kot v Evropski uniji, zato je treba vse te zadeve obravnavati z vso skrbnostjo. Pozdravljamo poenostavitev in znižanje administrativnih bremen, vendar smo zaskrbljeni nad dolgim prehodnim obdobjem, da se čim prej odpravi ta neenakost (?) med podjetji, ki poslujejo znotraj unije, in pa tistimi, ki poslujejo čezmejno. Se pravi, to obdobje bi bilo lahko po naši oceni krajše. No, spraševali smo še okrog konkretnih številk, to 18-odstotno znižanje stroškov za podjetja in pa še ena pripomba – 5-letno obdobje za oceno finančnih učinkov se tudi nam zdi predolgo, tako da bi nekako morali te učinke določiti prej.
Glede 2. točke, se pravi glede teh nižjih davčnih stopenj, pa člani komisije podpiramo ohranitev delovanja notranjega trga in preprečevanje izkrivljanja konkurence, vendar sočasno opozarjamo na potrebo po celoviti sistemski ureditvi sistema DDV v Evropski uniji. Neko splošno stališče je bilo v tem, da podpiramo stališče Slovenije, vendar poudarjamo, da morajo naši predstavniki zastopati to, da nobeno dodatno obremenjevanje subjektov DDV ni primerno in tudi vztrajamo na tem, da se tako stališče tudi ohranja do teh direktiv.
Tako da, povzetek je, da oba stališča Republike Slovenije do obeh teh direktiv podpiramo.