Hvala lepa za besedo.
Zakon, ki ga danes obravnavamo, oziroma spremembe zakona v pomembnem delu urejajo tudi delovanje našega urada. Namreč, določajo obseg in tudi roke, v katerih je potrebno pripraviti napovedi gospodarskih gibanj, ki so ključna podlaga za pripravo proračuna, pa tudi za vodenje ostalih ekonomskih politik Vlade. Ob tem bi rad opozoril, da zakon na tem področju uvaja pomembno spremembo, namreč skrajšuje, pomembno skrajšuje, praktično prepolavlja roke, v katerih mora naš urad pripraviti spomladansko in jesensko napoved makroekonomskih gibanj. Naj ob tem povem, da je že po prejšnjem oziroma po sedaj veljavni zakonodaji 14-dnevni rok zagotavlja, da je bil urad v Sloveniji prvi, ki je pripravil vsakokrat makroekonomske napovedi in tudi, če pogledamo mednarodne primerjave, so institucije, ki so pripravile podobno obsežno napoved, po navadi napoved objavile kasneje kot v 14-dnevnem roku, torej ta sprememba, ki jo predlaga sprememba zakona, bo na nek način lahko vplivala tudi potem na kvaliteto našega dela, kajti naš 7-dnevni rok se nam zdi precej kratek, mogoče zelo že nekoliko nerazumen, ko govorimo o obsegu napovedi, ki jo pripravimo na uradu.
Hvala.