Hvala lepa.
Torej v mnenju smo opozorili na nedoločnost predlagane ureditve in sicer najprej glede policistov. V 1. členu je treba bolje definirati osebe, ki dobijo pravico do sklenitve najema po policistu, v 2. členu se glede policistov nekateri pogoji za upokojitev podvajajo, pač po naši oceni. Posebej pa še opozarjamo, da je treba opredeliti kdo določi tiste druge utemeljene razloge za priznanje pravice do najema službenega stanovanja. Predlog zakona pa ureja tudi pravice glede najema službenega stanovanja za osebe, ki imajo po Zakonu o vojnih veteranih status vojnega veterana. In v zvezi s tem najprej opozarjamo na to, da gre za nesistemski pristop, ki sproža vprašanja o več segmentih urejanja nekega področja in glede česar po naši oceni ureditev ni dobro zastavljena, ker je ureditev vojnih veteranov po Zakonu o vojnih veteranih glede na Zakon o organiziranosti in delu v policiji pač tako zelo drugačna, da nekega enostavnega izenačevanja ni mogoče določiti. Torej pogoje, ki naj veljajo za veterane bi bilo treba izrecno zapisati. Ima pa predlog zakona tudi nekatere nomotehnične pomanjkljivosti. Zdaj glede amandmajev, res je bil kratek čas na voljo za pregled amandmajev, ki smo jih prejeli na klop, pa vendar opažam nekatere pomanjkljivosti, ki jih želim predstaviti že zdaj. Torej amandma za 1. člen, glede njega nimamo pripomb, enako tudi za amandma k 3. členu ne. Pač pa pri amandmaju za 2. člen, povem lahko, da je večina našega mnenja sicer upoštevana, a ostaja še vedno vprašanje kdo določi te druge utemeljene razloge za priznanje pravice do najema službenega stanovanja, to se nanaša na policiste. Ja. Potem amandma za novi 3.a člen. Z vidika pravno-sistemskih pripomb se taka rešitev sicer zdi ustreznejša, pa vseeno opozarjam, da tako urejanje slabi skladnost pravnega sistema kot celote. Posebej opozarjam na besedilo prvega odstavka tega novega člena in sicer v tem delu, v tistem delu kjer je opredeljena oseba vojnega veterana. V določbo so vključeni samo veterani v vojni za Slovenijo v skladu z Zakonom o vojnih veteranih, pri čemer ugotavljamo, da Zakon o vojnih veteranih v svojem 2.členu definira vsaj 7 kategorij oseb, ki lahko dobijo status vojnega veterana in tudi predlog zakona sam v vloženi obliki med vojnimi veterani ne ločuje. Z amandmajem se ta skupina oseb, ki naj bi dobile posebne pravice, zmanjšuje. To bi bilo, ta ožji izbor je treba dodatno pojasniti zakaj je pač do njega prišlo in kje so vzroki za ta ožji nabor, ožji krog oseb, ki bi bile deležne te nove pravice.
Potem nadalje glede drugega odstavka, imamo tudi tukaj to težavo z nedoločeno dikcijo kaj so drugi posebej utemeljeni razlogi oziroma kdo bo to določil, če do tega v praksi dejansko pride pri priznavanju pravice do najema službenega stanovanja. Toliko o amandmajih.
Zdaj predlagamo v zvezi s tem razmislek, da se tudi ti pomisleki glede amandmajev odpravijo, pač v skladu s poslovniškimi možnostmi, drugih pripomb nimamo.
Hvala lepa.