Hvala gospod predsednik, lep pozdrav vsem poslankam, poslancem in drugim prisotnim.
Zdaj to dolgo ime oziroma naštevanje teh direktiv in uredbe bom preskočil, bi pa rad samo opozoril glede nato, da je v preteklosti že v tem spoštovanem Državnem zboru bila obravnavana prva predlagana sprememba te direktive, decembra 2015, za katero veste, da je bilo negativno stališče tudi Slovenije, predvsem zaradi tega, ker je urejala izključno področje prodaje na spletu in drugih oblik, ne neposredne prodaje in zaradi tega so tudi takrat že večina držav članic to, ta osnutek komisije, ki ga je predlagala decembra 2015 zavrnilo. Zdaj v letošnjem letu je pa direktiva ta predlog dopolnila in je direktivo dopolnila na način, da je področje uporabe razširila tudi na tako imenovano neposredno prodajo, torej z osebnim stikom. Ne samo preko spleta ali drugimi oblikami neosebne, posredne prodaje in to seveda Slovenija in tudi ostale članice pozdravljamo, je pa problem z vidika Slovenije in predvsem pravnega varstva, ki ga že uživajo po notranji zakonodaji pri nas potrošniki, dejstvo, da se s to direktivo, tudi kot je že predsednik prebral razveljavlja direktiva o nekaterih vidikih prodaje blaga iz leta 99, ki zagotavlja tudi minimalno harmonizacijo jamstev za potrošnike. Gre preprosto zato, da naš Zakon o varstvu potrošnikov zagotavlja potrošnikom možnost izbire, ne gre za hierarhijo jamstev, ampak se v določenem obdobju lahko odločaš ali boš zahteval nov izdelek ali odpravo pomanjkljivosti, zamenjavo oziroma vračilo denarja. Predlagana direktiva pa pač uveljavlja tako imenovano hierarhijo in to pomeni slabši položaj in pravno varnost. Iz tega razloga Slovenija ima zdržek in glede na to, da gre to za začetno fazo razprave bomo pač to uveljavljali, če bo pa prišlo do kakršnekoli spremembe bomo pa prišli po novo stališče, ki ga je zdaj Vlada določila takega kot je, s tem zadržkom na seji 7. decembra letos.
Hvala.