Hvala za besedo, gospod predsednik.
V Zakonodajno-pravni službi smo predlog priporočila preučili z vidika skladnosti z Ustavo, pravnim sistemom in nomotehničnega vidika. Pomembno je, da se v skladu s Poslovnikom Državnega zbora s priporočilom predlagajo ukrepi za delo državnih organov, nosilcev javnih pooblastil in tako naprej.
Zdaj, glede konkretnih priporočil ugotavljamo, da 2. točka priporočila v celoti sledi poslovniški opredelitvi priporočila, saj se z njim nalaga Vladi, da pripravi predlog zakona in ga vloži v zakonodajni postopek po nujnem postopku. To je v njeni pristojnosti. Glede 1. točke pa smo samo opozorili, da bi jo bilo možno tudi opustiti, ker konkretno ne vsebuje nobenega predloga ukrepa, ampak zgolj ugotovitev, da se je Državni zbor seznanil s stanjem. Smo samo napisali, da se lahko opusti, da ni nujen za sprejem tega priporočila, je pa res, da se je v praksi uveljavilo, pri sprejemanju priporočil, da je najprej ta seznanitveni sklep, na kar sledijo ukrepi Vlade. Tako da še enkrat povem glede na to, da je napovedal gospod predlagatelj, da bo polemiziral z mnenjem ZPS glede te vsebine, glede našega mnenja … Mi z vidika naših pristojnosti k predlogu priporočila nimamo nobenih pripomb, je v skladu z Ustavo, je v skladu s Poslovnikom in je nomotehnično v redu pripravljen.
Hvala.