Poglejte, še enkrat bom ponovil. Vse to kar je bilo navedeno, še ne pomeni, da predlog zakona ni slab. Je v bistvu nedopustno slab, ne dovolj predebatiran, ne dovolj premišljen, kar je bilo opozorjeno s strani številnih deležnikov. Seveda si vsaka Vlada najde par glasov, ki "požegnajo", če se tako izrazim, pravilnost njihove odločitve. Po dveh tretjinah mandata si bom ta mandat, kot verjetno edini mandat, edinega predsednika, ki bo v tem desetletju mogoče obstal 4 leta, zapomnil po pretirani deformaciji dela Državnega zbora. Zakonodajno telo smo mi, izvršilna oblast ste vi. In, če mi ne bi predlagali umik tako slabo pripravljenega zakona bi dejansko derogirali samega sebe, ne bi opravljali neko naše bistveno poslanstvo. Derogacije gredo celo tako daleč, da vabljenim osebam ne damo možnost pojasnil. Derogacije gredo celo tako daleč, da glasujemo ali bo bivša sekretarka generalna Državnega zbora nam dodatno pojasnila kakšno zadevo. In zdi se mi, da je po dveh tretjinah mandata skrajni čas, da se tovrstne derogacije nehajo. In ta predlog gre dejansko v tej luči. Gre za zakon, ki takšen kot je odpira, pušča odprta še številna vprašanja, je nepremišljen in zaradi tega mislimo, da je zaradi resnosti našega dela v bistvu vseh treh vej oblasti in tudi področja, ki ga ureja, nujen umik te točke dnevnega reda, da se zadeva premisli in da se zadeva uredi tako, da bo vsem nam to v dobro.
In tudi v tej luči, če končam, da bom začeli gledati na te redarje ne kot na nekoga, ki nam bodo zaradi vaših narobe parkiranih avtomobilov pobirali denarje ampak da tudi premislimo kaj je smisel in pomen te službe, ki, kot sem že prej povedal, ni jasna. Ni jasno ali gremo v smeri lokalne policije ali gremo v smeri tega, kot imajo na primer urejeno v Avstriji. In tudi že iz razlage je jasno, da so imeli predlagatelji blazne težave, ker niso nič primerljivega v bistvu našli, da bi lahko opravičevali to svoje, pa bom zdaj uporabil besedo, skrpucalo od zakona. Pa ne bi bil rad žaljiv, v bistvu gre za ministrstvo, ki ima že tako ali tako največ vsebinskih nalog, ki jih mora upravljati, različnih. In, še enkrat urgiram, zakon takšen kot je ni primeren za nadaljnjo obravnavo, kar je tudi jasno razvidno iz poročila komisije, ker že tako ali tako SMC običajno malo omili to zgodbo.
In upam, razumnim in odgovornim je jasno, zakaj predlagamo ta umik in seveda, zakaj bomo glasovali za umik te točke. Hvala.