Govor

Glejte, gospod predsednik, jaz lahko zadeve argumentiram, ki se morda v enem delu ponovijo, v drugem se pa nadgradijo in mislim, da te vaše preventivne grožnje kako naj kaj uporabim so nepotrebne.

Opozoril sem vas, da točka ne bi smela biti uvrščena na dnevni red zato, ker ne izpolnjuje pogojev. Vaš predhodnik, eden izmed prihodnjikov prav tako profesor na FDV, dr. Pavle Gantar nam je najmanj trikrat v mandatu ko je bil predsednik Državnega zbora zavrnil po isti poslovniški in ustavi ureditvi v tem delu, saj zahtevo za sklic seje Državnega zbora, ki je bila podprta s 23 podpisi. Šlo je za recimo predlog v zvezi z obravnavo Parka Stožice in recimo podeljevanja kreditov in klientelizma in pa tudi recimo bančni del v zvezi z Ultro in tam se je skliceval na določbo, da ni dovolj, da je predpisano število podpisov 23 ampak morajo biti tudi ustavna dopustnost, ustavno pravna dopustnost za sklic ali pa zavrnitev seje, ki jo pa ni navedel. Mi vas pa opozarjamo v tej konkretni zadevi, da drugi razdelek, drugi odstavek drugega razdelka ustavnega zakona ne dopušča uvrstitve te točke na dnevni red, zato ker je ustavno nedopustna, zato, ker niso izpolnjeni pogoji, ker ni odloka in vi to uvrščate na dnevni red in ne dopustite niti, da bi prišli do zbiranja podpisov, vložitve zahteve za referendum in do oblikovanja odloka. Tukaj je ta kršitev, gospod predsednik. In jaz mislim, da si predsednik Državnega zbora ne more po tistem kar se je že zgodilo v zvezi z imuniteto oziroma v zvezi s statusom enega izmed poslancev, da si dovoli in privošči ponovno šlamastiko na ustavnopravni in zakonski ravni. To je nedopustno, gospod predsednik. Enkrat vas je že očofalo Ustavno sodišče, zdaj vas bo morda naslednjič. In mislim, da to kar počenjate, je vrhunsko nasilje nad tistimi, ki ste jim dali možnost, ki so izpolnili pogoje z 2 tisoč 500 podpisi so jih dali 80 in več tisoč zato, da se sploh pride do zbiranja podpisov, in ste jim odredili rok za zbiranje podpisov in zdaj jim hoče ta rok, ki ste ga odredil, uničiti z neveljavnim in z neskladnim, s skladnim sklepom z ustavno ureditvijo in tudi s sklepom, ki se ne more, iz katere se ne more poseči v referendumsko odločanje. Odlok je edini akt Državnega zbora, specialno naveden v Poslovniku, ki ga je možno / znak za konec razprave/ sprejeti ob referendumu. In to kar počnete, ni ničemur podobno. Predlagam, da se ta točka, 2. točka umakne iz dnevnega reda izredne seje Državnega zbora.