Hvala lepa za besedo.
Mislim, da je zelo neobičajno, da Vlada, ki je dala predlog za širitev dnevnega reda s to in tudi s prejšnjo točko dnevnega reda, ne obrazloži svoje zahteve, še posebej, ker ima za to možnost. Mi širitve z zakonom o izvrševanju proračuna tega predloga ne bomo podprli, kajti po našem mnenju gre za zelo nesistematičen pristop Vlade pri urejanju javnih financ. To bo sedajle drugi predlog v dveh mesecih kar zadeva zakon o izvrševanju proračuna in najbrž bo januarja, ko bo Vlada vložila rebalans proračuna za leto 2015 na vrsti še tretji zakon o izvrševanju proračuna v vsega treh mesecih. Mislim, da je to dokaz več, da stvari ne potekajo, kar zadeva pripravo finančnih ukrepov na nek sistematičen način, da na tak način bo težko karkoli konsolidirati in tudi izgublja se pregled nad ukrepi, če bomo v treh mesecih trikrat obravnavali isti zakon po nujnem postopku.
Tudi kar zadeva predlog ukrepov v tem zakonu, ki je zajet, je pravzaprav na nek način neobičajen, čeprav se sindikati javnega sektorja dogovorili nekatere stvari pa se mi zdi dokaj nelogično, da je, kar zadeva zmanjšanje zaposlovanja v javnem sektorju, to cenijo samo na 1%, če je naravni odliv preračunano na 40 let delovne dobe dva in pol. To se prvi, da ste komaj dobro tretjino naravnega odliva zajeli kot ključni ukrep Vlade pri reševanju javnih financ komaj tretjino. In govorite,da je to nek velik uspeh. V pogajanjih s sindikati je pravzaprav to neresno.
Drugo je pa tudi področje, ki ni ustrezno urejeno je pa področje kupnin in ostalih stvari, ki so povezane s tem. In jaz mislim, da taki parcialnih nesistemskih ukrepov, neučinkovitih ukrepov sprejemati po nujnem postopku niti ni primerno, še posebej, ker gre za krovni zakon, ki uvaja oziroma ki spremlja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Mi bomo glasovali proti.