Ja, hvala lepa.
Ja, mislim, da ta pobuda Evropske komisije, da bi se diferenciralo, ne vem, obračun ali pa takso na CO2, glede na to, kakšen priklopnik vozi tovornjak, koliko je priklopnik aerodinamičen, koliko ima kotalni upor, od ležajev, pa od pnevmatik in pa, kakšna je teža samega priklopnika, to je smiselno. Jaz pa tudi razumem vaše pomisleke in kako bi se to v praksi cestninilo, kajti zdaj recimo večina sistemov na avtocesti, ne vem, ali prebere tablico vlečnega vozila, ne vem, če gleda tudi od zadaj tablico prikolice ali pa preko, elektronske, ne vem, povezave, ampak potem bi bilo treba, da bi ta elektronska povezava nosila na sebi in oddajala podatke o vlečnem vozilu in podatke o prikolici. Ali je tu problem za cestninjenje, ker drugače to je smiselno, se mi zdi, direktiva je smiselna, zato, da se stimulira prevoznike, da uporabljajo bolj učinkovite prikolice, ki bodo porabile manj dizla na prevozen kilometer.
Hvala lepa.