Hvala lepa za besedo. (Robert Jerončič, Ministrstvo za infrastrukturo.)
Glede delcev iz pnevmatik in delcev iz zavor. Pripravljajo se seveda predpisi, ki bodo to zadevo omejevali. In posredno na ta način, ko bodo to predpisi omejevali, bodo tudi proizvajalci morali vedno boljše pnevmatike in vedno boljše zavorne obloge delati, na ta način se jih bo v to prisililo. Seveda se pa tega ne moremo zdaj iti samo v Sloveniji, ampak bo to pač globalni predpis.
Ja, vozila bodo precej dražja, kakor je napisano, kaj vse pomeni, ko bodo morali proizvajalci dati v proizvodnjo za to. Številke nekako ne gredo skupaj s tem, kar prikazuje komisija, ko pravi, da bodo osebna vozila dražja nekako okoli 300 evrov. Verjetno ste vsi že kaj prebrali, da tako predsednik Tavares iz Volkswagen skupine kot tudi predsednik Atlantisa, Stellantisa, pardon, so povedali, da bo pri vozilih prišlo nekako tudi do 5 tisoč evrov razlike; na ta način morda niti manjša vozila ne bodo več taka, da bi se jih sploh izplačalo še delati. Tako je zelo vprašljivo, ali se splača, bi rekel, res tak vložek dati v to, ker moramo imeti 2035 že brezemisijska vozila.
Glede manipulacij števcev je pa zadeva naslednja. To ni samo slovenski problem, ampak je problem celotnega sveta. Zadeve se bodo uredile po našem mnenju tisti trenutek, ko bodo števci, ko ne bodo več samo prikazovalni, ko to ne bo nek samo opozorilni element ali pa nek neodvisen števec, ko bo to neko zakonsko merilo. Ko bo zakonsko merilo, ki bo zapečateno, ki ga bo treba, bi rekel, redno pregledovati, overjati, takrat bo ta zadeva lahko, bi rekel, ugledala, bi rekel, pravo luč in bo pravilno delovala. Do takrat pa, bi rekel, bo ta stvar zelo težko izvedljiva, čeprav so napisane sankcije, seveda, za vsakega manipulatorja. Ampak človeka dobiti s prsti v marmeladi, pravijo inšpektorji, da je izredno težko.
Hvala.