Hvala lepa, gospa predsednica.
Vsem prav lep pozdrav!
Za nas je povsem razumljivo, da ima pomisleke Ministrstvo za gospodarstvo, ampak to naše stališče bo šlo naprej. Tudi razumem, kar Vlada piše v svojem gradivu, da nekih sprememb, če hočete, pravnega reda, to se pravi, zakonodaje v Sloveniji, ne bo, jasno, uredba deluje direktno. Je pa dejstvo, da ta uredba, jaz si želim, da bi imela takšne okoljske učinke, kot je tu navedeno, malo sem skeptičen, so zelo visoki odstotki. Kot drugo pa – zaključujem -, trdim, da bodo seveda prevozna sredstva, avtomobili, dražji, ker to bomo plačali mi, končni potrošniki. Tu Vlada navaja enkrat 35 milijard, pa še dodatnih 18 milijard, na koncu bo to najbrž vse skupaj 100 milijard in to bomo plačali mi oziroma tisti, ki bodo avtomobile kupovali. Vlada piše tudi, kar je pa zelo zanimivo in se že dolgo tega ne moremo resno lotiti, piše o problematiki manipulacije z avtomobilskimi števci; mislim, da vsi veste, o čem govorim. Tu pa moramo naše potrošnike zaščititi, mi smo to poskušali v času Šarčeve vlade, bili smo preglasovani. Gre za to, da preprosto dilerji, prodajalci, predvsem, jasno, rabljenih avtomobilov velikokrat kupca ogoljufajo. Imamo veliko primerov - pa vam zdaj ne bom kratil dragocenega časa -, ko se ti dejansko srce trga, da neka mlada diplomantka nastopi službo, kupi avto in ta avto se ji potem sesuje v roku dveh, treh tednov. Ampak pri nas enostavno, bom direkten, so očitno ti avtomobilski lobiji, ne vem, kako jih naj drugače imenujem, močnejši od politike in ne dovolijo močnejših zakonskih sankcij za tiste, ki te manipulacije izvajajo, se pravi nas potrošnike goljufajo. Ker Vlada to navaja, sprašujem gospoda državnega sekretarja, nekdanjega kolega, ki mu čestitam, da je bil včeraj imenovan na to pozicijo, ali namerava Vlada tudi v tej smeri narediti kakšne korake; če ne, bomo potem to mi v opoziciji naredili, seveda ne prej kot v sto dneh, da ne bo kdo slabe volje.