Jaz sem uvodoma povedala, zdaj vam pa še enkrat pokažem kako je bila pripravljena časovnica, ki je vključena v spremembo resolucije.
Zelo grobo, zelo grobo in še enkrat vam povem, da prav Šentrupert-Velenje, kjer se zamika največ do decembra 2028, ampak jaz vam ne znam drugače povedati kot to, da bi se leta 2022 po vaši časovnici stvari morale že izvajati, pa je šele vloga za gradbeno dovoljenje bila izdana konec aprila 2022. Jaz mislim, da to pove vse. Jaz vam drugače tega na žalost razložiti ne znam in to so razlogi za zamik. Še enkrat pa povem, da smo se z Darsom dogovorili, da bodo pregledali, ali se prav v tem segmentu izvedba stvari dajo optimizirati in roki skrajšati in potem bi to tudi pomenilo krajše časovnice, ampak to, kar je bilo zamujenega. Če se leta 2022 gradnja še ni začela ne more biti končana kot ste načrtovali. In ni bilo 1. junija, mislim, da se je vlada zamenjala. Vloga za gradbeno dovoljenje pa vložena 22. 4. 2022. To je zelo jasno, plastično in zato smo mi naredili bolj podrobno časovnico po posameznih fazah, do kdaj je cilj, da se stvari uredijo, da se stvari naredijo in po tej časovnici bomo seveda tudi spremljali ali so ali niso. Jaz se lahko ljudem tudi za, bom rekla, napačno pripravljeno ali pa, kako naj rečem, mogoče preoptimistično časovnico, ki je bila pripravljena v prejšnji koaliciji, opravičim, ampak časa pa nazaj zavrteti ne morem in nismo mi krivi, da se leta 2024 odsek Šentrupert-Velenje še ni gradil, to boste morali vprašati koga drugega.