Hvala lepa za besedo.
Tako kot ste povedali, obstajata ti dve vrsti teh podatkov, eno so API in pa PNR in pri teh PNR podatkih v bistvu gre za, kot je rečeno, kot sem zasledila, za nepreverjene informacije bolj, pri API pa v bistvu za preverjanje, ter jih preverjajo tudi potem organi, ki so za to določeni. Ostalo je tudi, da v bistvu uporaba teh PNR podatkov, v bistvu sedanji, tako kot ste rekli, ta pravni okvir uporablja zdaj te PNR podatke, te API pa samo kadar gre za lete iz tretjih držav, kar pomeni, da pristojni organi za preprečevanje, odkrivanje teh hudih kaznivih dejanj teh rezultatov trenutno ne morejo izkoristiti za obdelavo podatkov recimo na notranjih letih, kar bi mogoče včasih bilo tudi zelo primerno, bom rekla. Zasledila sem tudi, da bi se naj to zbiranje podatkov še razširilo kasneje na ladijski, pa tudi železniški promet, sicer tu bi naj bile, potem nekako prilagojene kasneje notri neke vozovnice in tako dalje. Zdaj, kaj mene tukaj zanima? V bistvu, glede na to, da je komisija v tej strategiji junija 2021 že pozvala k večji uporabi teh API podatkov v kombinaciji s PNR podatke, me zanima, kako to kombinacijo podatkov uporabljamo pri nas v Republiki Sloveniji oziroma če jo že, sploh to kombinacijo? In če je ne, mislim, kje vidite probleme, da je ne?
Hvala lepa. To bi bilo moje vprašanje.