Govor

Robert Strah

Hvala lepa za besedo. Lep pozdrav vsem skupaj.

Ker je bilo že uvodoma povedano, ne bi ponavljal, bi pa izpostavil, da 58 upravnih enot zagotavlja nek soliden standard, ki smo ga uporabniki navajeni in ga cenimo. Vsakršno poseganje v optimizacijo, racionalizacijo na način zmanjševanja teh enot menim, da bi zadevo oddaljili od uporabnika in zmanjšali kvaliteto storitev. Tako da, v tej smeri razmišljati je po mojem mnenju ne bo obrodilo sadove in se je potrebno fokusirati predvsem na boljšo storitev za končnega uporabnika in pa konec koncev tudi, da štartamo iz enake krajevne dostopnosti vseh upravnih enot. Naj povem tudi iz konkretne izkušnje Upravne enote Škofja Loka, kar precej je bilo tudi na tega vprašanj uporabnikov daljše vrste pred upravnimi enotami, predvsem v primeru Upravne enote Škofja Loka, je kazala predvsem na problematiko razbremenjevanja ostalih sosednjih upravnih enot kot je kranjska in pa ljubljanska pri reševanju, bi rekel, čisto tako splošnih upravnih postopkov, celo več. V tej obilici težav pa potreb uporabnikov se je iz tako imenovanih matičnih upravnih enot napotovalo uporabnika na sosednjo Upravno enoto Škofja Loka, kjer naj bi postopki hitreje stekli in bi tudi hitreje realiziran. Tako da, kar se tiče enakopravne ali pa ko kvalitetne storitve tudi do uporabnika je potrebno v tem delu še precej izboljšati. Definitivno pa določene upravne enote, kot je tudi Upravna enota Škofja Loka pokriva zraven še dve kar daljši dolini, tako da krajevna urada, ki sta v Železnikih, Gorenji vasi, Poljane in pa in pa Železniki, Žiri, enostavno prvič glede časovnega delovnega časa in pa dosegljivosti izvajata najnujnejšo podporo, medtem ko ključne storitve, konkretno tudi gradbena dovoljenja, se urejajo v Škofji Loki. Zdaj ta teritorialna dislociranost v primeru, ne vem, Kranja, bi za enega prebivalca Žirov, si lahko predstavljamo, pomeni kar pomembno oviro pri premagovanju, pri premagovanju tovrstnih izzivov. Dejstvo pa je, da se uporabniki kot taki nismo oziroma nekaj nas je vešče elektronskih komunikacij, ne pa vsi. Predvsem pri starejši populaciji uporabnikov sama digitalizacija pa to bo mogla še kar precej korakov narediti v smislu dostopnosti ali pa prilagoditvi k uporabnikov, tako da v tem primeru dislociranost tudi igra pomembno vlogo.

Vidim tudi, da stvari grejo v dodatno razpravo, kar pozdravljam, zadevo bo obravnaval tudi naš občinski svet Občine Škofja Loka in se nadejam res, da bomo sledili temu, da zagotovimo vsaj enako krajevno dostopnost upravnih enot, kot obstaja sedaj in pa tudi, da bomo stremeli pri nadaljnjih kakšnih korakih predvsem v smeri boljše storitve za končnega uporabnika.

Hvala lepa.