Spoštovana predsednica, hvala lepa za besedo. Bom izkoristil svoj čas kar pri tem 1. členu, pa se kasneje ne bom oglašal.
Ja, kot je bilo že nekajkrat rečeno s strani obeh državnih sekretarjev, povezljivost Slovenije s svetom oziroma z Evropo je izrednega pomena za gospodarstvo, za turizem, skratka, za dobrobit države. Dejstvo je, da s propadom Adrie smo izgubili kar nekaj letalskih linij. Slišati je ponovno neke pobude o ustanovitvi lastne oziroma državne letalske družbe, ampak upam, da nas je zgodovina izučila, da država ni dober gospodar oziroma se je prevečkrat izkazalo, da ni dober gospodar. Tako jaz osebno te ideje ne podpiram. Seveda to ni predmet tega zakona, ampak samo pač ta zakon je neka alternativa, neka rešitev kontra tej ideji lastnega letalskega prevoznika. Ta ideja je v osnovi dobra, kot ste rekli, jo je že prejšnja Vlada, sicer malo na drugačen način, v sklopu PKP-jev izvajala in se je pokazala za dobro. Edino, kar me moti, je ena malenkost, no, nimamo neke strategije oziroma nekega jasnega načrta, katere linije mi bi pravzaprav želeli imeti. Jaz bi pričakoval oziroma tukaj je ta formula, govorimo o nekih desetih linijah, ki bi jih radi dodatno uvedli. Katere so te linije, kam bi mi želeli leteti, smo vprašali gospodarstvo, smo vprašali turistične, turistična podjetja, kaj potrebujemo. Tako tu v tem delu se mi zdi zadeva malo šibka. Sicer, če sem jaz prav razumel, naj bi bil zakon pogoj za pripravo tega programa, no, ampak neko strategijo bi pa mogoče le pričakoval, no, da jo tukaj slišimo, kam dejansko oziroma kakšne so potrebe gospodarstva in turizma, po katerih relacijah. Državna sekretarka je rekla, da se pripravlja, da se naj bi ta zakon implementiral že za spomladansko sezono. Jaz urnika spomladanske sezone nimam, ampak ponavadi je tako, da spomladi je število oziroma spomladansko poletna sezona bistveno bolj frekventna, zato ker pač tudi veliko tujcev prihaja k nam in je večji interes teh letalskih kompanij. Ampak trenutno - jaz sem šel danes gledat urnik Letališča Jožeta Pučnika - imamo dvanajst povezav z Evropo, nekatere oziroma večina dnevni bazi, nekatere samo dvakrat, trikrat na teden, Bruselj je recimo en tak tipičen primer, ki bi pričakoval, da je večja frekvenca, pa ni. Nimamo pa nobene povezave z Iberskim polotokom, Skandinavija je slaba, v končni fazi tudi Velika Britanija, sicer imamo neke povezave z nizkocenovniki, ampak premalo, no, se mi zdi, sploh potem, ko je Velika Britanija izšla iz EU; jaz mislim, da je še zmeraj pomemben trg.
Tako, kar se mene tiče, jaz imam predvsem pomisleke - zakonu kot takemu ne mislim nasprotovati no, ampak bi pa želel neko bolj jasno strategijo, kaj dejansko Slovenija potrebuje oziroma kam Slovenija želi leteti oziroma vzpostaviti te koridorje. Zdaj ne vem, mogoče dobim kakšen odgovor, ali se kakšne ideje že porajajo. No, tako mogoče eno dodatno vprašanje, kar se tega tiče.
Toliko. Hvala.