Najlepša hvala. Veliko je že bilo povedano, ne bom vseh stvari ponavljala, mogoče najprej opravičilo in zahvala, da se ta zakon lahko obravnava po nujnem postopku in želja ali pa zahteva je bila zato, ker želimo ujeti poletno sezono, ki se začenja konec marca. Kljub temu, da je nujni postopek in naj bi bil zakon sprejet drug teden, se pravi konec januarja, bomo mogli napeti veliko sil, da bomo te stvari uspeli realizirat. Tako.
Druga stvar so vloženi amandmaji. Tudi tukaj lahko rečem najprej opravičilo, ker jih je res veliko, ampak vsi praktično razen enega, so povezani z mnenjem Zakonodajno-pravne službe. Tako, da zdaj razumemo, da če bodo ti amandmaji sprejeti, bo zakon tudi z Zakonodajnopravno službo usklajen. In seveda ta zakon oziroma ukrepi iz tega zakona se ne bodo mogli izvajati, dokler ne dobimo soglasja Evropske komisije, torej nas tudi po sprejetju tega zakona še čaka nekaj trdega dela, ker v Bruslju so kar trdi pogajalci, kljub temu, da smo mi prepričani, da imamo res več kot upravičene argumente zato, da skušamo Slovenijo povezati, ne tako, kot je bila včasih, ampak približno tako, da bomo lahko kot država ali pa naše gospodarstvo funkcionirali.
Mogoče samo še podatek, kako smo prišli do izračuna potrebnih sredstev, da imate okvir, kaj so naše želje, še posebej poudarjam, to so želje, bi si zelo želeli, da bi na koncu to realizirali, se pravi, za 260 dni, to so delovni dnevi, smo računali, 10 letov na dan in povprečno 120 potnikov na letalo. Se pravi, subvencioniramo potnike na ali pa število potnikov na letalu, ni to subvencija, ki bi jo dobil človek, da ne bi kdo narobe razumel, ampak vsekakor je pa povezana s številom prepeljanih ljudi, ne kar tako, z linijami, to znese 5,6 milijona na leto in kot je že bilo povedano smo oziroma bomo to zagotovili v finančnem načrtu Ministrstva za infrastrukturo. Tako, da jaz si želim, da bi ta zakon dobil vašo podporo, ne glede na to pa še nismo pri koncu, nas še čaka nekaj trdega dela, da pridemo do cilja in res našo državo postavimo nazaj tja, kjer je mesto.