Hvala.
Kar se tiče leta 2024, sem že uvodoma povedala, da je to znižanje predvsem posledica tega, da se leta 2023 končuje stara finančna perspektiva, leta 2024 se začenja izvajati nova finančna perspektiva, ampak je denar v tem trenutku načrtovan pri Ministrstvu za finance, zato se ga tukaj še ne vidi. In ja, zato, ker smo ob rebalansu, bom rekla, imeli malo dileme, zakaj se nam sredstva znižujejo, pa se nam v bistvu ne znižujejo, zato ker so bila sredstva za ta Načrt za odpornost in okrevanje prej prikazana pri našem ministrstvu, zdaj so prikazana pa pri proračunskem skladu. Zato sem naredila to tabelico in dodala. Tako je na prvo oko mogoče res videti, da je Ministrstvo za infrastrukturo na kakšnem delu, železniškem, ste izpostavili, sredstva izgubilo, ampak je daleč od tega, jih imamo v letošnjem letu, mislim, da 170 milijonov več, v letu 2023 načrtovanih 170 milijonov več kot leta 2022, govorim, investicije in vzdrževanje.
Kar se tiče kolesark, sem tudi že uvodoma povedala, absolutno delim vašo skrb. In tudi takole izkoriščam in apeliram na župane, da se zavedajo, da je z naslednjim letom, s koncem leta konec, ni več podaljševanja in tisti, ki ne bo, je pač zamudil ta vlak. Tako da če kakšne podatke pred nami skrivajo, pa malo »bomo, bomo… », bom rekla, skrivajo sami pred sabo, ker
resnično naslednji konec leta je te zgodbe konec. Mi si seveda želimo, da vseh teh načrtovanih 100 milijonov konča v kolesarskih povezavah po Sloveniji.
Kar se tiče sonca in železnic. Absolutno, naši kolegi iščejo lokacije, kjer bi te stvari bile mogoče. Tako mislim, da bomo v relativno kratkem času imeli vse lokacije, kjer bi se te stvari dale narediti, in se bomo potem odločali, v kakšni obliki.