Spoštovani!
Prebral sem to gradivo in imam določena vprašanja.
Ne v prvi ne v drugi svetovni vojni nismo ukinjali železniških povezav ne z eno ne z drugo državo. Tukaj ne gre za ukinitev, ampak gre za omejitev določenih koridorjev. OK. Ne vem, kaj bo naslednja stopnja, osemmetrski zid proti Rusiji, tudi to je možno. Ampak sedaj v okviru vseh sankcij je izvoz iz Ruske federacije dovoljen in ga tako rekoč se podpira za gnojila, žita, aluminij, nikelj, titan, železo, les, uran. To je ena stvar.
Drugo, tu se daje prednost na tehnično, na tire, standardne tirne širine tisoč 435 milimetrov. Nikjer v tem dokumentu nisem videl, kakšna je ocena stroškov prehoda držav, kot so Finska, Estonija, Latvija, Litva, Irska, Portugalska, Španija in pa seveda Ukrajina. Sama Ukrajina ima 22 tisoč kilometrov prog. A bomo vse to zdaj prestavili na standardno evropsko širino? Lahko, ampak nekdo bi moral reči, koliko to stane. Če gremo v to, potem manjka nekaj drugega. Jaz bi si potem, če imamo že standardno širino tirnic v Evropi in »by the way«, to veste, da te tirnice, standardna evropska širina je iz rimskih časov. To je širina kočije.
Potem bi si predstavljal, da gremo tudi na poenotenje električne vleke, ker zdaj imamo različne električne vleke. Skratka, bojim se, da so neki ukrepi, da so politično všečni in da so narejeni na brzino, ne da bi kdo dobro to preštudiral.
Drugače, vsak koridor, ki gre in se širi preko Slovenije, je seveda za nas dobrodošel. Ampak sicer pa se mi zdi, da podlegamo neki nepotrebni histeriji.
Hvala lepa.